نتایج حاصل از بنچمارک اکسپریا X کامپکت سونی از نمایشگر 4.6 اینچی با رزولوشن 1080 خبر می‌دهند

اخبار مربوط به گوشی Xperia X Compact سونی خیلی سریع اوج گرفت، به نحوی که بنچمارک آن در وب‎سایت GFXBench جزئیات سخت‎افزاری را بر جا گذاشته است. ولی باید نسبت به چیزی شک داشت، چون سیستم‎عاملی که لیست شده است سیانوژن مد نام دارد. سونی در پروژه‎ی متن باز اندروید نقش دارد و دلیلی وجود […]

اخبار مربوط به گوشی Xperia X Compact سونی خیلی سریع اوج گرفت، به نحوی که بنچمارک آن در وب‎سایت GFXBench جزئیات سخت‎افزاری را بر جا گذاشته است.

ولی باید نسبت به چیزی شک داشت، چون سیستم‎عاملی که لیست شده است سیانوژن مد نام دارد. سونی در پروژه‎ی متن باز اندروید نقش دارد و دلیلی وجود ندارد این گوشی از یک رام کاستوم بخواهد استفاده کند. هم‎چنین، سیانوژن مد روت شده به شما اجازه خواهد داد که نحوه‎ی مشاهده‎ی سخت‎افزار توسط نرم‎افزار (نظیر GFX) را تغییر دهید، بنابراین نسبت به این مشخصات یقین نداشته باشید.

گرچه چیزهایی که می‎توان از گوشی Xperia X Compact انتظار داشت شامل یک نمایشگر 4.6 اینچی، ولی این‎دفعه با دقت فول اچ‎دی، یک چیپست اسنپ‎دراگون 820 با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‎ی داخلی، یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی می‎شود.

بنابراین این گوشی بهتر از چیزی است که انتظار می‎رفته است (چون طبق سابقه‎ی سونی پیش‎بینی می‎شد از رزولوشن 720p، میزان رم کمتر استفاده شده و نمایشگر نیز 5 اینچی باشد). ولی شایعه برای گرفتن ویدئوهای 4k با دوربین جلو با این مشخصات سخت‎افزاری رد شد.

همان‎طور که اشاره داشتیم ولی نسبت به این صحبت‎ها شک داشته باشید. ولی اگر تنها یکی از شایعات به حقیقت بپیوندد باید شاهد رونمایی واقعی از این گوشی در تاریخ 3 مهرماه باشیم.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال