آپدیت رسمی اندروید 6 برای گوشی‌های اکسپریا Z3، Z2 و Z3 کامپکت سونی منتشر شد

همانطور که احتمالا می‌دانید، شرکت سونی سال پیش قول داده بود که نسخه ششم سیستم عامل اندروید موسوم به مارشملو را برای گوشی‌های اکسپریا زد2، زد3 و همچنین زد3 کامپکت این شرکت عرضه نماید. بعد از آن این شرکت ژاپنی یک ماه پیش اقدام به عرصه یک نسخه بتا از این نگارش بر روی این […]

همانطور که احتمالا می‌دانید، شرکت سونی سال پیش قول داده بود که نسخه ششم سیستم عامل اندروید موسوم به مارشملو را برای گوشی‌های اکسپریا زد2، زد3 و همچنین زد3 کامپکت این شرکت عرضه نماید. بعد از آن این شرکت ژاپنی یک ماه پیش اقدام به عرصه یک نسخه بتا از این نگارش بر روی این گوشی‌های هوشمند نمود و در نهایت هم اکنون به طور رسمی نسخه نهایی این بروز رسانی را برای دریافت عموم قرار داده است.

این بروزرسانی که دارای شماره شناسه 23.5.A.0.570 می‌باشد، سیستم عامل اندروید این سه گوشی را به نسخه 6.0.1 مارشملو آپدیت خواهد کرد. این بروزرسانی شامل بسته امنیتی ماه فوریه اندروید به همراه آخرین بروز رسانی مربوط به رابط کاربری دوربین این سری از دستگاه‌ها می‌باشد.

gsmarena_001

البته در حال حاضر تنها سه مدل از این گوشی‌ها آماده به منظور دریافت آپدیت‌ها می‌باشند. مدل‌های D6503 (اکسپریا زد2)، D6603  (اکسپریا زد3) و همچنین D5803 (اکسپریا زد 3 کامپکت) از جمله این موارد می‌باشند. علاوه بر آن بهتر است بدانید که هنوز این بروزرسانی‌ها به صورت جهانی منتشر نشده‌اند و در واقع هم اینک تنها در کشورهای امریکا، روسیه، اوکراین و همچنین در کشورهای موجود در نواحی خاورمیانه، شمال آفریقا و همچنین امریکای لاتین آماده دریافت می‌باشند.

در نهایت باید گفت که اگر در کشورهای و مناطق نامبرده زندگی می‌کنید، مسلما از جمله افراد خوش شانس به حساب می‌آیید، اما اگر این طور نیست، بهتر است کمی بیشتر منتظر بمانید زیرا به احتمال خیلی زیاد در آینده نه چندان دور شاهد ارائه این بروزرسانی به صورت جهانی خواهیم بود.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال