پتنت جدید سونی از هوش مصنوعی برای انجام بازی استفاده می کند

اخیراً شرکت سونی پتنت جدیدی ثبت کرده که در آن از هوش مصنوعی برای بازی استفاده شده است. این هوش مصنوعی دارای الگوریتمی با قابلیت یادگیری الگوی رفتاری کاربر است. در واقع این هوش مصنوعی یک کپی از گیم پلیر خواهد بود.  به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هوش مصنوعی سونی می تواند […]

اخیراً شرکت سونی پتنت جدیدی ثبت کرده که در آن از هوش مصنوعی برای بازی استفاده شده است. این هوش مصنوعی دارای الگوریتمی با قابلیت یادگیری الگوی رفتاری کاربر است. در واقع این هوش مصنوعی یک کپی از گیم پلیر خواهد بود.

 به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هوش مصنوعی سونی می تواند با بررسی دقیق الگوهای رفتاری گیمر تمامی آنها را یاد گرفته و با ذخیره آن رفتاری شبیه به کاربر در بازی‌های ویدئویی ارائه دهد. البته سونی برنامه های تازه ای را در زمینه بازی های ویدئویی دنبال می کند. هم اکنون نیز هوش مصنوعی در بازی ها نقش مهمی داشته و بسیاری از بخش های یک بازی توسط هوش مصنوعی کنترل می شود.

طبق اطلاعات ثبت شده، هوش مصنوعی سونی می‌تواند با بررسی و یادگیری رفتار گیمرهای حرفه ای به جای کاربر در درجه های سخت بازی ایفای نقش کند. همچنین زمانی که کاربر از کنسول یا رایانه شخصی خود در بازی آنلاین دور است این هوش مصنوعی می تواند با اجرای الگوی یاد گرفته شده از گیمر از اخراج او جلوگیری کند. زیرا در بازی های آنلاین عدم حضور کاربر منجر به حذف وی خواهد شد.

استفاده از این هوش مصنوعی یا ربات هایی شبیه به آن در آینده می‌تواند بسیار مشکل ساز باشد. به عنوان مثال با افزایش استفاده از ربات ها در گیم به جای کاربران واقعی لذت تجربه بازی برای گیمرها کمتر خواهد شد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال