ریموت جدید PS4 سونی قادر است تلویزیون شما را هم کنترل کند

ریموت (کنترل) جدید سونی برای PS4 که اوایل سال به صورت اتفاقی در لیست برخی از خرده‌فروشان قرار گرفته بود، هم‌اکنون در بسیاری از وب‌سایت‌های خرده‌فروش اینترنتی همچون آمازون، با قیمت 30 دلار در حال پیش‌فروش بوده و قرار است از تاریخ 27 اکتبر نیز به صورت رسمی وارد بازار شود. سونی معتقد است ریموت […]

ریموت (کنترل) جدید سونی برای PS4 که اوایل سال به صورت اتفاقی در لیست برخی از خرده‌فروشان قرار گرفته بود، هم‌اکنون در بسیاری از وب‌سایت‌های خرده‌فروش اینترنتی همچون آمازون، با قیمت 30 دلار در حال پیش‌فروش بوده و قرار است از تاریخ 27 اکتبر نیز به صورت رسمی وارد بازار شود.

سونی معتقد است ریموت جدید Universal Media می‌تواند بهترین وسیله برای کنترل اپلیکیشن‌های محبوبتان در داشبورد PS4، دیسک‌های بلو-ری و حتی کنترل تلویزیون شما باشد. همچنین این ریموت با برخورداری از بلوتوث، می‌تواند علاوه بر PS4، از سه دستگاه دیگر همچون تلویزیون، دستگاه گیرنده و ضبط صوت نیز پشتیبانی نماید.

ریموت Universal Media با بسیاری از اپلیکیشن‌های محبوب همچون NBA GAME TIME، Netflix، Play Station Video، Media Player و … نیز به صورت کامل هماهنگ بوده و می‌تواند تجربه‌ای بسیار خوب را در اختیار کاربران قرار دهد.

Sony's new PS4 media remote can also control your TV and cable box 2

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال