به زودی امکان ساخت گروههای ۱۰۲۴ نفره در واتساپ فراهم میشود

واتساپ در آینده ای نزدیک قابلیت جدیدی را به اپلیکیشن خود اضافه می کند که طی آن کاربران می توانند گروههایی با تعداد اعضای ۱۰۲۴ نفر تشکیل دهند. پیش از این حداکثر تعداد اعضای کروهها آنها ۲۵۶ذنفر بود که چندی پیش به ۵۱۲ نفر رسید و اکنون دو برابر شده است. به گزارش سرویس اخبار […]

واتساپ در آینده ای نزدیک قابلیت جدیدی را به اپلیکیشن خود اضافه می کند که طی آن کاربران می توانند گروههایی با تعداد اعضای ۱۰۲۴ نفر تشکیل دهند. پیش از این حداکثر تعداد اعضای کروهها آنها ۲۵۶ذنفر بود که چندی پیش به ۵۱۲ نفر رسید و اکنون دو برابر شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از WABetaInfo، واتساپ قابلیت جدید افزایش تعداد اعضای گروه‌ها را برای کاربران نسخه بتا عرضه کرده است. این قابلیت اجازه می دهد تا گروههای با حداکثر اعضای ۱۰۲۴ نفر تشکیل شود. البته نسخه بتا تنها در اختیار عده محدودی قرار دارد و همه نمی توانند در حال حاضر به آن دسترسی داشته باشند.

واتساپ در آینده ای نزدیک این قابلیت را برای هر دو نسخه اندروید و iOS در دسترس عموم قرار خواهد داد. گروههای جدید که با این قابلیت ساخته شوند ویژگی خاصی ارائه نمیکنند و همانند گروههای قبلی هستند. تنها تعداد اعضای آنها بیشتر خواهد بود.

البته ایده افزایش تعداد. اعضای گروه‌ها به هزارنفری چندان جالب نیست در حالیکه از زمان افزایش قبلی به ۵۱۲ نفر زمان زیادی نمی گذرد. البته این ویژگی در تلگرام به عنوان رقیب اصلی واتساپ حدود ۲۰۰ هزار نفر است. البته میزبانی از تعداد اعضای زیاد در گروهها تنها برای شرکت ها و رسانه ها مناسب خواهد بود. زیرا در این گروهها می توان یک پیام را برای تعداد زیادی از افراد ارسال کنید و از طرفی امکان ارسال پیام از طرف اعضا را نیز غیرفعال کرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال