به زودی قابلیت ساخت کالکشن‌ها با الهام از پینترست در اینستاگرام ارائه می‌شود

اینستاگرام به زودی قابلیت جدیدی را با الهام از پترست به کاربران ارائه خواهد کرد که در آن امکان ایجاد پست‌های گروهبندی شده در پروفایل‌ها وجود خواهد داشت. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اینستاگرام روی ویژگی جدیدی کار می‌کند که احتمالاً با نام Public Collections عرضه شده و با استفاده از آن […]

اینستاگرام به زودی قابلیت جدیدی را با الهام از پترست به کاربران ارائه خواهد کرد که در آن امکان ایجاد پست‌های گروهبندی شده در پروفایل‌ها وجود خواهد داشت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اینستاگرام روی ویژگی جدیدی کار می‌کند که احتمالاً با نام Public Collections عرضه شده و با استفاده از آن کاربران می‌توانند پست‌های گروهبندی شده موضوعی را در پروفایل خود منتشر کنند. به نظر می‌رسد توسعه این ویژگی را با الهام از پلتفرم پینترست انجام داده است.

پیش از این الساندرو پالوزی در ماه سپتامبر به توسعه این ویژگی اشاره کرده بود. در آن زمان تصویری از این قابلیت به اشتراک گذاشته شد که نشان می‌داد کاربران می‌توانند با استفاده از Public Collections به ساخت کالکشن‌های شخصی پرداخته و آن را تنها برای فالوورها یا تمامی کاربران در دسترس قرار دهند. اکنون پست دیگری درباره این قابلیت منتشر شده که نشان می‌دهد اینستاگرام هنوز روی توسعه این ویژگی تمرکز دارد.

اسکرین شات‌هایی که در صفحه ابتدایی مربوط به معرفی این ویژگی منتشر شده است نشان می‌دهد کاربران می‌توانند با کمک آن مجموعه‌هایی را به پروفایل خود اضافه کنند. این ویژگی همانند پلتفرم پینترست به کاربران اجازه می‌دهد تا امکان تماشای طیف گسترده‌ای از محتوا را داشته باشند. علاوه بر آن امکان کشف سازندگان و تولید ایده‌های جدید توسط آنها نیز وجود دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال