به زودی واتساپ مخفی سازی وضعیت آنلاین را به ویژگی های خود اضافه می کند

به زودی در نسخه بتای واتساپ شاهد قابلیت جدیدی برای پنهان کردن وضعیت آنلاین کاربران خواهیم بود. احتمالاً در نسخه های بعدی این قابلیت به صورت عمومی عرضه خواهد شد.  به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از WABetaInfo،واتساپ اکنون روی قابلیت جدیدی کار می کند که با استفاده از آن […]

به زودی در نسخه بتای واتساپ شاهد قابلیت جدیدی برای پنهان کردن وضعیت آنلاین کاربران خواهیم بود. احتمالاً در نسخه های بعدی این قابلیت به صورت عمومی عرضه خواهد شد.

 به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از WABetaInfo،واتساپ اکنون روی قابلیت جدیدی کار می کند که با استفاده از آن کاربران می‌توانند وضعیت آنلاین بودن را پنهان کنند. طبق اسکرین شات های منتشر شده از این قابلیت در واقع می‌توان از آن به عنوان طرح تکمیل کننده تغییرات اخیر نام برد که واتساپ در جهت تنظیمات حریم خصوصی این پیام‌رسان انجام داده است.

 به عنوان مثال در نسخه بتای جدید این اپلیکیشن واتساپ میتوان با کمک گزینه جدید My Contacts Except وضعیت آخرین بازدید کاربران را از بقیه مخفی کرد. حتی می‌توان از بخش Last Seen گزینه Read Receipt نیز غیر فعال کرد تا دیگر افراد متوجه آنلاین بودن شخص نشوند. اکنون نیز اسکرین شات های منتشر شده نشان می دهد امکان مخفی کردن آنلاین بودن افراد وجود دارد. هرچند عدم وجود این قابلیت تاکنون در واتساپ باعث تعجب بوده است اما توسعه دهندگان آن تلاش کردند تا این قابلیت را به این پیام رسان اضافه کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال