ماشین لباسشویی شما هم تعمیر میشه اگه کارو به کاردون بسپاری

شاید در گذشته جای خالی ماشین لباسشویی در خانه مانند امروزه بسیار حس نمیشد، با جمع شدن لباس های کثیف در خانه خودمان دست به کار شده و به شستن لباس ها با دست بسنده می کردیم فقط این کار زمانی طاقت فرسا و غیر قابل تحمل می شد که فصل سرما با آب سرد […]

شاید در گذشته جای خالی ماشین لباسشویی در خانه مانند امروزه بسیار حس نمیشد، با جمع شدن لباس های کثیف در خانه خودمان دست به کار شده و به شستن لباس ها با دست بسنده می کردیم فقط این کار زمانی طاقت فرسا و غیر قابل تحمل می شد که فصل سرما با آب سرد باید این کار را انجام می دادیم. اما با گذشت زمان و اختراع ماشین لباسشویی این معضل برطرف شد و بسیاری از مشکلات قدیمی را از بین برد. در حالی که این روزها وجود ماشین لباسشویی در هر خانه ای الزامی شده است و نبود آن تقریبا غیر ممکن است. به طوری که اگر ماشین لباسشویی در خانه خراب شود به سرعت به دنبال راه حل برای تعمیر آن هستیم و نمی توانیم خانه را بدون ماشین لباسشویی متصور شویم.

خوشبختانه این روزها با پیشرفت علم و تکنولوژی بسیار از کارها راحت تر و ساده تر قابل حل می باشد. در گذشته به دلیل نبود امکانات کافی و تعمیرکار و متخصص باتجربه در صورت خرابی ماشین لباسشویی مجبور به مراجعه حضوری بودیم اما این روزها با جستجو در اینترنت و داشتن دانش اندک فنی حتی شاید خودتان هم بتوانید دست به آچار شده و مشکل را برطرف نمایید البته لازم است بگوییم مشکلات جزئی و ساده را خودتان می توانید برطرف نمایید نه همه مشکلات !

تعمیر ماشین لباسشویی کاره ساده اییه ؟

سوالی که بیشتر کاربران از ما می پرسند این است که چه زمانی ماشین لباسشویی نیاز به تعمیر دارد ؟ آیا زمانی که ماشین لباسشویی خراب می شود ما متوجه می شویم ؟ مگر وقتی ماشین لباسشویی روشن نمی شود نباید نگران شویم ؟ اینها سوالاتی است که بیشتر کاربران به دنبال پاسخ برای آن ها هستند. در ست است وقتی لباسشویی روشن نمی شود باید نگران شوید اما گاهی اوقات ماشین لباسشویی از قبل به شما هشدار خرابی را می دهد بنابراین بهتر است این موضوع را جدی بگیرید و برای تعمیر لباسشویی خود وقت بگذارید. خبر خوب این است که در ماشین لباسشویی های امروز با استفاده از تکنولوژی های جدید شما به راحتی می توانید از کد های خطای تعریف شده استفاده نموده و مشکل ماشین لباسشویی را شناسایی نمایید. برخی از مشکلات متداول در ماشین لباسشویی می تواند موارد زیر باشد

  • سرو صدای زیاد ماشین لباسشویی در حین کار
  • روشن نشدن ماشین لباسشویی
  • کار نکردن دکمه تایمر لباسشویی
  • نچرخیدن دیگ لباسشویی
  • درب ماشین لباسشویی باز نشود
  • از ماشین لباسشویی بوی سوختگی بیاید
  • پمپ آب به درستی کار نکند و آب در ماشین لباسشویی باقی بماند
  • و مشکلات دیگری که می تواند قابل تعمیر و برطرف کردن باشد.

در صورتی که ماشین لباسشویی شما نیاز به تعمیر دارد برای عیب یابی آن سوالاتی مطرح خواهد شد که دانستن آن ها می تواند به تعمیر دستگاه کمک نماید. اینکه برند ماشین لباسشویی شما چه می باشد می تواند به تعمیرکار کمک نماید زیرا در صورتی که بدانند برند ماشین لباسشویی شما چیست برای تعویض و یا تعمیر قطعات به دنبال قطعه ای متناسب با همان برند خواهند رفت.

علت جمع شدن آب در ماشین لباسشویی خاموش چیست؟

شاید بتوانیم بر این ادعا باشیم که ماشین لباسشویی یکی از دستگاه های پیچیده در آشپزخانه است زیرا قطعات به کار رفته در آن نشان از پیچیدگی این دستگاه است. البته از روی برنامه ها و سیستم های به کار رفته در ماشین لباسشویی هم می توان به پیچیده بودن آن پی برد و یکی از نکات مهم در ماشین لباسشویی پیوسته بودن قطعات با یکدیگر است بنابراین در صورت بروز مشکل در این دستگاه بهتر است کار را به کاردون بسپارید زیرا نداشتن دانش کافی می تواند هزینه های بالای تعمیرات را به بار آورد.

گاهی اوقات برای کارکرد بهتر ماشین لباسشویی ال جی لازم است تنظیمات آن را بررسی کنید و همین طور به کدهای خطا و ارورهایی که بر روی صفحه نمایش نمایش داده می شود توجه کنید البته لازم است درباره کدهای خطا و مشکلات احتمالی در ماشین لباسشویی ال جی اطلاعات کاملی داشته باشید تا در صورت بروز مشکل برای برطرف کردن آن اقدام نمایید.

همان طور که می دانید سیستم داخلی و در واقع عملکر لباسشویی به این صورت می باشد که شیر آب ورودی به لباسشویی وصل شده و این شیر همیشه باز می باشد اما آب تا زمانی که شما دستور شستشو و کلید شروع را فشار ندهید وارد لباسشویی نمی شود. اما گاهی اوقات ممکن است لباسشویی خاموش باشد ولی در دیگ آب جمع شود علت چیست ؟

ممکن است با خراب شدن یک قطعه مانند شیر الکتریکی عملکرد لباسشویی دچار اختلال شده باشد و شما را نگران کرده باشد در این حالت مشکل با تعویض کردن شیر الکتریکی برطرف خواهد شد. اگر لباسشویی شما به این ایراد شما را نگران کرده است شیر آب ورودی ماشین لباسشویی را ببندید و با کاردون تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان تیم متخصص و مجرب خود را به محل شما اعزام نمایید.


پایان رپرتاژ اسپانسری

لینک کوتاه مقاله : bit.ly   tinyurl   is.gd  cutt.ly