ویژگی DJ اسپاتیفای مبتنی بر هوش مصنوعی و طبق سلیقه کاربر موسیقی پخش می کند

اسپاتیفای از ویژگی جدیدی به نام DJ رونمایی کرد که مبتنی بر هوش مصنوعی بوده و می تواند با حدس آهنگ ها و هنرمندانی که کاربر علاقه بیشتری به آنها دارد، به او پیشنهاد دهد. همچنین آهنگ های با سبک آن هنرمندان را در اختیار کاربر قرار می دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و […]

اسپاتیفای از ویژگی جدیدی به نام DJ رونمایی کرد که مبتنی بر هوش مصنوعی بوده و می تواند با حدس آهنگ ها و هنرمندانی که کاربر علاقه بیشتری به آنها دارد، به او پیشنهاد دهد. همچنین آهنگ های با سبک آن هنرمندان را در اختیار کاربر قرار می دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ویژگی جدید اسپاتیفای هنوز بصورت عمومی عرضه نشده است. تنها کاربران انگلیسی زبان و در کشورهای آمریکا و کانادا عرضه شده و اکنون در مرحله آزمایش و بررسی قرار دارد.

با وجودی که هنوز تا رویداد Stream On اسپاتیفای رمان باقیست این شرکت ویژگی هوش مصنوعی جدید خود را رونمایی کرد. این ویژگی با کمک هوش مصنوعی تجربه گوش دادن به موسیقی را شخصی سازی می کند. ویژگی جدید دیگری به نام Spotify قرار است همراه با موسیقی مجموعه ای از توضیحات صوتی در مورد آنها را نیز ارائه کند.

در صورت استفاده از این ویژگی، با توجه با آهنگ های قبلی انتخاب شده و توجه به علاقمندی ها، آهنگ هایی از سوی اسپاتیفای به او پیشنهاد میشود. ویژگی DJ در صورت استفاده بیشتر توانمند تر شده و بهتر می تواند آهنگ های مورد علاقه را پیشنهاد کند.

این قابلیت در صفحه اصلی نسخه iOS و اندروید و در فید موسیقی قرار دارد. در صورتی که روی کارت مخصوص این قابلیت گزینه Play انتخاب شود، مجموعه ای از آهنگ ها توسط اسپاتیفای شروع به پخش شدن می کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال