پلتفرم Stable studio برای مدل های هوش مصنوعی بصورت متن باز عرضه شد

پلتفرم جدید شرکت Stability AI می تواند به صورت آزاد امکان دسترسی به مدل هوش مصنوعی تولید تصویر به نام Stable diffusions XL و مدل زبانی StableLM را برای کاربران فراهم کند. بدین ترتیب با استفاده از این پلتفرم امکان استفاده از تمامی مدل های زبانی هوش مصنوعی این شرکت امکان پذیر خواهد بود. به […]

پلتفرم جدید شرکت Stability AI می تواند به صورت آزاد امکان دسترسی به مدل هوش مصنوعی تولید تصویر به نام Stable diffusions XL و مدل زبانی StableLM را برای کاربران فراهم کند. بدین ترتیب با استفاده از این پلتفرم امکان استفاده از تمامی مدل های زبانی هوش مصنوعی این شرکت امکان پذیر خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت Stability AI با عرضه پلتفرم Stable studio به صورت متن باز امکان دسترسی به پلتفرم DreamStudio را فراهم خواهد کرد. این شرکت در حال حاضر روی Stableviccuna کار می کند که به عنوان رابطی برای دسترسی به StableLM استفاده خواهد شد. این شرکت در بیانیه خود اعلام کرد: اعتقاد ما بر این باور است که برای دسترسی به یک جامعه بزرگ از کاربران نیاز به نسخه های خصوصی و محصولات بسته نیست و از طریق محصولات توسعه باز و جامعه محور انجام میگیرد. این شرکت همچنین اعلام کرد در حال توسعه رابطی برای هوش مصنوعی است که از طریق آن کاربران می توانند کنترل کامل داشته باشند.

این رابط به کاربران کمک می کند تا Stability AI را بهبود دهند. تاکید این شرکت توانمند سازی توسعه دهندگان و ارائه قابلیت های مربوط به آزمایش پلاگین ها است. هدف اصلی این شرکت استفاده برنامه نویسان شخص ثالث از این ابزارها است. این شرکت پیش از این نیز رویکردهای متن باز بسیاری را عرضه کرده بود. به عنوان مثال نسخه های مختلفی از Stable diffusions را بصورت رایگان در دسترس قرار داده بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال