با این ربات خانه خود را استریل کنید

ربات هوشمند ROCKUBOT میکوشد تا باکتری ها و ویروس های خانه شما را با استفاده از 24 سنسور پیشرفته پیدا کند و سپس انها را از بین ببرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری تک نیوز ، این رات میتواند با استفاده از اشعه ماوراء بنفش کلیه ویروس ها و باکتری ها موجود را از بین […]

ربات هوشمند ROCKUBOT میکوشد تا باکتری ها و ویروس های خانه شما را با استفاده از 24 سنسور پیشرفته پیدا کند و سپس انها را از بین ببرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تک نیوز ، این رات میتواند با استفاده از اشعه ماوراء بنفش کلیه ویروس ها و باکتری ها موجود را از بین ببرد. این ربات با استفاده از هوش مصنوعی میتواند به پاکسازی خانه کمک کند . این تکنولوژی در واقع برای صاحبان حیوانات خانگی ساخته شده است. این ربات هوشمند علاوه بر کف خانه میتواند  ویروس های درون رختخواب را نیز شناسایی کند.

این ربات از طریق اپلیکیشنی که بر روی گوشی های هوشمند نصب میشود ، هدایت میشود و دستورالعمل های خاص به ان داده خواهد شد. این ربات را میتوان با خود حمل کرد و در زمان ورود به هتل نیز از آن استفاده کرد.

کاربرد دیگر این ربات ، استفاده از آن بعنوان اسپیکر است. کاربر میتواند با استفاده از تلفن همراه خود از این سیستم استفاده کرده و به موسیقی گوش دهد. شارژ این بات از طریق USB انجام میگیرد. میتوانید از طریق گوشی یا تبلت این دستگاه را شارژ کنید.

این ربات در 100 ثانیه میتواند تا 99 درصد آلودگی ها را از بین ببرد و محیط را پاکیزه کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال