پادکست مصاحبه نسخه هوش مصنوعی استیو جابز منتشر شد؛ ترسناک و عجیب

اخیرا پادکستی منتسب به استیو جابز و جو لوگان منتشر شد که در آن از هوش مصنوعی کمک گرفته شده است. این مصاحبه اگرچه پیشرفت تکنولوژی را نشان میدهد اما عجیب و ترسناک است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپیزود جدید پادکست مربوط به جو روگان میزبان هوش مصنوعی استیو جابز است. […]

اخیرا پادکستی منتسب به استیو جابز و جو لوگان منتشر شد که در آن از هوش مصنوعی کمک گرفته شده است. این مصاحبه اگرچه پیشرفت تکنولوژی را نشان میدهد اما عجیب و ترسناک است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپیزود جدید پادکست مربوط به جو روگان میزبان هوش مصنوعی استیو جابز است. طبق توضیح Podcast.ai نحوه عملکرد هوش مصنوعی در این مصاحبه اینگونه تشریح شده است: این پادکست های هفتگی موضوعات جدید را با کمک هوش مصنوعی بررسی می کند. در پادکست‌ها نیز صداهای فوق العاده و واقع گرایانه play.ht رندر شده و با مدل های زبانی تنظیم شده رونوشت میشود. به عنوان مثال در مصاحبه استیو جابز کلیه موارد منتشر شده در فضای آنلاین و بر اساس بیوگرافی وی آموزش داده میشود. بدین ترتیب هوش مصنوعی با این داده ها می تواند شخصیت وی را مجددا زنده کند.

دلیل انتخاب استیو جابز به عنوان مهمان نیز توسط podcast.ai چنین توضیح داده شده است: قصد ما ایجاد تغییر در زمینه پردازش گفتار بود و می خواستیم با تولید این محتوا الهام بخش دیگران باشیم. استیو جابز نیز از افراد تأثیرگذار در زمینه فناوری بود. بنابراین تلاش کردیم تا در اپیزود اول صدای او را زنده کنیم.

9toMac میگوید در برخی بخش ها صدای ایجاد شده توسط ربات کاملا مشخص است. همچنین لحن گفتاری که توسط هوش مصنوعی گفته می شود در برخی مواقع با محتوای بیان شده مطابق نیست. حتی خنده های هوش مصنوعی نیز عجیب و کمی ترسناک بنظر می رسد. اما در مجموع استفاده از این فناوری به واقعیت بسیار نزدیک است.

در این پادکست از متن های موجود به جای تولید محتوای جدید استفاده شده است. بدین صورت که با دادن کلمات کلیدی و موثر تنها نقل قول های مربوط به آنها انتخاب و گفته میشود و پاسخ جدیدی داده نخواهد شد. در واقع به جای یک مصاحبه واقعی بیشتر شبیه به مجموعه ی سخنان استیو جابز است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال