پس از iOS سال آینده میلادی Super Mario Run به اندروید می‌آید

در هنگام معرفی آیفون 7 و مراسم شرکت اپل، ساکنان کوپرتینو با آوردن Shigeru Miyamoto، طراح بازی‌های ویدئویی نینتندو، بر روی صحنه تقریبا همگان را متعجیب کردند. Shigeru در این مراسم رسما اعلام کرد که بازی Super Mario Run نینتندو به صورت انحصاری برای کاربران iOS عرضه خواهد شد و سوالی که پس از این رونمایی پیش […]

در هنگام معرفی آیفون 7 و مراسم شرکت اپل، ساکنان کوپرتینو با آوردن Shigeru Miyamoto، طراح بازی‌های ویدئویی نینتندو، بر روی صحنه تقریبا همگان را متعجیب کردند. Shigeru در این مراسم رسما اعلام کرد که بازی Super Mario Run نینتندو به صورت انحصاری برای کاربران iOS عرضه خواهد شد و سوالی که پس از این رونمایی پیش آمد این بود که آیا این بازی انحصاری دائمی خواهد بود و یا انحصاری زمانی؟ خبر خوب برای کاربران اندرویدی این است که بازی Sumer Mario Run انحصاری زمانی بوده و برای اندروید نیز منتشر خواهد شد.

کاربران iOS می‌توانند در روزهای کریسمس سال 2017 این بازی را دانلود کنند اما کاربران اندرویدی برای این بازی باید کمی بیشتر صبر کنند. نینتندو رسما زمان عرضه ی این بازی را اعلام نکرده و نمی‌توان تاریخ دقیقی را برای آن در نظر گرفت. احتمالا در بهترین حالت پس از به اتمام رسیدن تعطیلات کریسمس، نینتندو زمان دقیق‌تری را برای عرضه‌ی Super Mario Run اعلام خواهد کرد.

Miyamoto همچنین بیان کرد که پایداری iOS مهم‌ترین علت آن‌ها برای انتخاب این پلتفرم برای عرضه‌ی بازی خود بوده است. آن‌ها حالا امیدوارند بازی‌های بیشتری را برای گوشی‌های‌هوشمند عرضه کنند و کاربران نیز احتمالا استقبال خوبی را از این بازی‌ها خواهند داشت. حالا باید کمی بیشتر منتظر بمانیم تا زمان عرضه‌ی رسمی این بازی محبوب مشخص شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال