سرفیس‌فون مایکروسافت در سه‌ماهه اول سال 2017 رونمایی خواهد شد؛ مجهز به اسنپ‌دراگون 830

حتی با آن‎که مایکروسافت اخیرا گام‎های بزرگی برداشته تا به واسطه‎ی آن نشان دهد که ممکن نیست خواهان مبارزه‎ی طولانی در بازار تلفن‎های هوشمند برای مصرف‎کننده باشد، شایعات هم‎چنان اشاره به سرفیس‌فونی داشته که مدت‎هاست همگان انتظار آن را دارند. چند وقتی می‎شود که شایعات شنیده شده اشاره به عرضه‎ی یک گوشی‎ هوشمند ویندوزی جدید تحت […]

حتی با آن‎که مایکروسافت اخیرا گام‎های بزرگی برداشته تا به واسطه‎ی آن نشان دهد که ممکن نیست خواهان مبارزه‎ی طولانی در بازار تلفن‎های هوشمند برای مصرف‎کننده باشد، شایعات هم‎چنان اشاره به سرفیس‌فونی داشته که مدت‎هاست همگان انتظار آن را دارند. چند وقتی می‎شود که شایعات شنیده شده اشاره به عرضه‎ی یک گوشی‎ هوشمند ویندوزی جدید تحت برند سرفیس دارند ولی هنوز این چنین امری رخ نداده است. حالا دوباره شایعاتی از کشور چین به گوش می‎رسند که مشخصات فنی احتمالی این گوشی را بیان می‎کنند.

آخرین شایعات اشاره به این دارند که مایکروسافت قرار است از سرفیس‌فون در سه ماهه‎ی اول سال 2017 رونمایی کند و این گوشی مجهز به چیپست هنوز اعلام نشده‎ی اسنپ‌دراگون 830 شرکت کوآلکام خواهد بود.

هم‎چنین طبق این شایعه ادعا شده که قرار است دو مدل از این گوشی به بازار عرضه شود: مدل اول با داشتن 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره‎سازی داخلی و مدل دیگر با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌‎سازی داخلی. گفته می‎شود یک مدل هم برای شرکت‎های تجاری عرضه خواهد شد که دارای میزان شگفت‎انگیز 8 گیگابایت رم و 500 گیگابایت فضای ذخیره‎سازی داخلی خواهد بود، گرچه این چنین چیزی بسیار غیرمعمول به نظر می‎آید.

ذات شایعات همین است، شما نمی‎توانید از چیزی اطمینان داشته باشید و آن‎ها طبیعت اشتباه بودن را در خود دارند. مایکروسافت واکنشی در رابطه با این محصول سرفیس‌فون خود واکنشی نشان نداده و زمانی که این شرکت در حال کم کردن فعالیت خود در بازار تلفن هوشمند مصرف‎کننده است، سخت می‎توان انتظار داشت که در رابطه با آینده‎ی فعالیت خود در بازار گوشی‎های هوشمند صحبت کند.

شایعه‎ی قبلی اشاره به این داشت که سرفیس‌فون ممکن است در ماه اردیبهشت 1396 رونمایی شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال