Synaptics صفحه‌نمایش‌های حساس به فشار را برای گوشی‌های اندرویدی به ارمغان خواهد آورد

در حال حاضر تنها راه تجربه فناوری لمس حساس به فشار این است که یا آیفون 6 اس اپل را بخریم و یا منتظر نسخه فورس تاچ گوشی میت اس هواوی باشیم. بسیاری از کاربران توانایی خرید آیفون جدید اپل را ندارد و از سوی دیگر هم نمی‌توانند منتظر گوش هواوی بمانند که احتمالاً آن […]

در حال حاضر تنها راه تجربه فناوری لمس حساس به فشار این است که یا آیفون 6 اس اپل را بخریم و یا منتظر نسخه فورس تاچ گوشی میت اس هواوی باشیم. بسیاری از کاربران توانایی خرید آیفون جدید اپل را ندارد و از سوی دیگر هم نمی‌توانند منتظر گوش هواوی بمانند که احتمالاً آن هم بخاطر داشتن این قابلیت، از قیمت بالایی برخوردار خواهد بود. پس حالا تکلیف چیست؟

ظاهرا شرکت Synaptics قرار است از یک فناوری موسوم به ClearForce رونمایی کند که این فناوری حساسیت به فشار را به گوشی‌های اندرویدی خواهد آورد. این فناوری بسیاری از قابلیت‌های ادراکی از سوی انگشتان را که تاکنون در آیفون اپل دیده‌ایم با خود به همراه خواهد آورد و تعدادی از عملیات‌های گوشی، نظیر منوی‌های متنی، بزرگ‌نمایی تصاویر، پیمایش درون صفحات و همچنین انتخاب کاراکترهای خاص کیبورد را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

Synaptics در مورد اینکه برای کدام شرکت‌های تولیدکننده این فناوری را عرضه خواهد کرد، سخنی به میان نیاورده است، اما انتظار می‌رود سردمداران این حوزه در سه ماهه اول سال آینده میلادی آن را در محصولات خود به‌کار گیرند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال