این دانگل فوق باریک یواس‌بی، سیستم امنیتی بیومتریک را به لپ‌تاپ قدیمی شما می‌آورد

برای تایید هویت، استفاده از اثرانگشت نسبت به یک رمز عبور نه تنها انتخاب بسیار امن‎تری به شمار می‎رود، بلکه هیچ ترتیب پیچیده‎ای از کارکترهای مختلف که آن‎ها را فراموش یا اشتباه تایپ کنید، وجود نخواهد داشت. ولی اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که تا پای جان می‎خواهید از لپ‎تاپ قدیمی خود […]

برای تایید هویت، استفاده از اثرانگشت نسبت به یک رمز عبور نه تنها انتخاب بسیار امن‎تری به شمار می‎رود، بلکه هیچ ترتیب پیچیده‎ای از کارکترهای مختلف که آن‎ها را فراموش یا اشتباه تایپ کنید، وجود نخواهد داشت. ولی اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که تا پای جان می‎خواهید از لپ‎تاپ قدیمی خود استفاده کرده و قصد ندارید آن را عوض کنید، شرکت Synaptics به زودی یک راه‎حل آسان در پیش روی شما قرار می‎دهد تا آن را با افزودن یک لایه‎ی امنیتی دیگر به نوعی آپگرید کنید.

ed770jdjef2c1qgmsjcf

این شرکت اسکنرهای یو‎اس‎بی جدیدی به منظور کار در کنار گزینه‎های امنیتی بیومتریک در آخرین نسخه‎های ویندوز مایکروسافت طراحی کرده که حسگرهای اثرانگشت را به کوچکی یک دانگل (یک قطعه‎ی سخت‎افزاری کامپیوتری به همراه نرم‎افزار مخصوص به خود که قابلیت اتصال به کامپیوتر را دارد) بسیار ریز تبدیل می‎کند تا همیشه آن را متصل به کامپیوتر خود داشته باشید.  البته باید توجه داشت به دنبال گم کردن این دانگل هم‎چنان می‎توانید از رمز عبور خود استفاده کنید ولی دنبال یک حسگر اثرانگشت یو‎اس‎بی بسیار کوچک گشتن هر زمان که می‎خواهید وارد کامپیوتر خود شوید، راحتی استفاده از چنین دستگاهی را از بین می‎برد.

استفاده از این دانگل بیومتریک اگر لپ‎تاپی قدیمی و کوچک با تعداد پورت‎های محدودی دارید به معنای قربانی کردن یک پورت یو‎اس‎بی است و هنوز مشخص نیست، در چند ماه آینده که این محصول جدید به بازار عرضه می‎شود، مدل پشتیبانی کننده از پورت USB-C نیز وجود خواهد داشت یا نه؛ ولی از آن‎جایی‎که افراد به نسبت گوشی‎های هوشمند، لپ‎تاپ‎های خود را بسیار کم آپگرید می‎کنند، این دانگل باید راه‎حلی ارزان به شمار رود تا دیگر نیازی به یاد سپردن رمزعبورهای آزار‎دهنده نباشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال