هوش مصنوعی Tako در تیک تاک به کاربران پیشنهاد محتوا می‌دهد

چت بات هوش مصنوعی تیک تاک که اکنون در مرحله آزمایش قرار دارد می تواند با توجه به درخواست های کاربران ویدیوهایی را به آنها پیشنهاد دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، توسعه هوش مصنوعی تیک تاک با نام Tako اکنون در مراحل آزمایشی به سر میبرد. طبق گزارش منتشر شده توسط ورج، […]

چت بات هوش مصنوعی تیک تاک که اکنون در مرحله آزمایش قرار دارد می تواند با توجه به درخواست های کاربران ویدیوهایی را به آنها پیشنهاد دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، توسعه هوش مصنوعی تیک تاک با نام Tako اکنون در مراحل آزمایشی به سر میبرد. طبق گزارش منتشر شده توسط ورج، دنیل بوچوک از شرکت Watchful Technologies که در زمینه تغییرات آینده شرکتها مطالبی را منتشر می کند ادعا کرده است چت بات تیک تاک در صورت رونمایی قادر است روند جستجو و نمایش برنامه را به طور کلی تغییر دهد.

در اسکرین شات های منتشر شده توسط بوچوک مشخص است که چت بات تاکو در سمت راست بالای آیکون پروفایل کاربران قرار دارد. با زدن ضربه روی آن این چت بات باز شده و میتوان سوالات بسیاری را از آن پرسید. هنوز مشخص نیست تیک تاک از چه مدل هوش مصنوعی برای چت بات تاکو استفاده خواهد کرد.

تیک تاک در حساب توییتر خود مضمونی با این موضوع نوشت: آزمایش تاکو به صورت محدود و با کمک کاربران منتخب در فیلیپین در مراحل اولیه خود قرار دارد. در این مرحله ابزارهای چت بات آزمایش می شوند. قرار است تاکو مبتنی بر هوش مصنوعی به جستجو و اکتشاف در تیک تاک به کاربران کمک کند. این هوش مصنوعی توسط دستیار چت شخص ثالث طراحی شده می‌تواند محتواهای سرگرم کننده و الهام بخش را در تیک تاک طراحی کند. در حال حاضر تتها چنین برنامه‌ای برای آزمایش های اولیه وجود داشته و ما منتظر بازخورد شما از این قابلیت خواهیم بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال