قابلیت حذف پیام‌های ناخواسته برای کاربران تلگرام به‌وجود آمد

تلگرام، سال جدید میلادی را با تغییرات بزرگ آغاز کرده است. پس از اینکه پشتیبانی از نسخههای قدیمی اندروید متوقف شد، حالا و در آپدیتی جدید از این مسنجر، قابلیت‌های بزرگی را شاهد هستیم. اول از همه، شما از این پس می‌توانید از ارسال پیام‌هایی که به تازگی ارسال کرده‌اید، جلوگیری کنید. بنابراین اگر تلگرام خود […]

تلگرام، سال جدید میلادی را با تغییرات بزرگ آغاز کرده است. پس از اینکه پشتیبانی از نسخههای قدیمی اندروید متوقف شد، حالا و در آپدیتی جدید از این مسنجر، قابلیت‌های بزرگی را شاهد هستیم.

اول از همه، شما از این پس می‌توانید از ارسال پیام‌هایی که به تازگی ارسال کرده‌اید، جلوگیری کنید. بنابراین اگر تلگرام خود را به ورژن 3.16 آپدیت کنید، می‌توانید تمامی پیام‌هایی که در 48 ساعت گذشته به دوستان یا گروه‌های خود ارسال کرده‌اید را پاک کنید. پس از اینکه این کار را انجام دادید، پیام موردنظر برای کاربر یا کاربرانی که در آن چت هستند نیز پاک خواهد شد و دیگر قابل دسترسی نخواهد بود.

قابلیت جدید دیگر که در این نسخه شاهد آن هستیم، امکان نمایش مصرف اینترنت توسط تلگرام است که بروی هر دو سیستمعامل اندروید و iOS امکانپذیر می‌باشد. با استفاده از این قابلیت می‌توانید مقدار اینترنتی که به‌صورت اختصاصی بهوسیله‌ی اپلیکیشن تلگرام مصرف شده است را در دو بخش اینترنت سیم‌کارت و Wi-Fi مشاهده کنید.

برای کاربران اندرویدی قابلیت دیگری افزوده شده است که به‌وسیله ی آن می‌توانند تمامی پیام‌های ارسال شده از طرف یک کاربر را یکجا ببینید. این قابلیت برای یافتن پیام از شخصی موردنظر در گروه‌های پرجمعیت بسیار کاربردی است.

همچنین، اسکرول نمایش داده شده در هنگام بازگشت به چت‌ها در نسخه‌ی اندرویدی، دوباره به این اپلیکیشن بازگشته است.

قابلیت اشتراکگذاری در نسخه‌ی اندروید تلگرام بهبود یافته و استفاده از آن ساده‌تر شده است. از این پس می‌توانید لیستی از آخرین دانلودهای خود را در صفحه‌ی اشتراکگذاری تلگرام ببینید.

علاوه بر این‌ها، تلگرام از این پس از کیبورد گوگل، Gboard نیز پشتیبانی کرده که با استفاده از آن قابلیت ارسال فایل‌های Gif فراهم خواهد شد. کاربران اندروید نوقا نسخه‌ی 7.1.1 می‌توانند چت‌های آخر خود را بروی صفحه‌ی هوم داشته باشند.

آخرین قابلیت افزوده شده، اموجیهای جدید هستند. این اموجیها با نام‌های the cowboy, the clown و the sick face از این پس در تلگرام قابل استفاده هستند. در گالری زیر می‌توانید تصویری از برخی از قابلیت‌های جدید این مسنجر را مشاهده کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال