[تماشا کنید] کنترل خودروی تسلا به وسیله‌ی فرمان صوتی ساعت اپل

در ماه گذشته برنامه‌ای برای ساعت اپل منتشر شد که توسط آن کاربر می‌توانست با استفاده از دست خود به خودروی کمپانی تسلا دستوراتی را صادر کند. حال توسعه دهندگان این برنامه ویژگی جدیدی را به آن اضافه کردند که توسط آن کاربر می‌تواند با استفاده از فرمان صوتی ساعت اپل و بدون استفاده از […]

در ماه گذشته برنامه‌ای برای ساعت اپل منتشر شد که توسط آن کاربر می‌توانست با استفاده از دست خود به خودروی کمپانی تسلا دستوراتی را صادر کند. حال توسعه دهندگان این برنامه ویژگی جدیدی را به آن اضافه کردند که توسط آن کاربر می‌تواند با استفاده از فرمان صوتی ساعت اپل و بدون استفاده از دست به این خودرو دستوراتی را صادر کند.

در نسخه‌ی قبلی این برنامه کاربر می‌توانست با استفاده از ساعت هوشمند اپل، قفل ماشین را از راه دور باز یا بسته کند و یا با استفاده از نمایشگر ساعت سرعت ماشین را در کنترل خود داشته باشد. در نسخه‌ی جدید این برنامه و با استفاده از فرمان صوتی  Hey Siri دسترسی کاربر به قسمت‌های دیگر ماشین نیز بیشتر شده است.

در ویدویی که برای شما آماده کردیم، سازنده‌ی برنامه چند مثال را از قابلیت‌های فرمان صوتی ساعت اپل می‌آورد. برای مثال با این ساعت و خودروی تسلا، کاربر می‌تواند با فرمان صوتی خود میزان دمای ماشین را تعیین کند و یا سقف ماشین را باز و بسته کند. توجه داشته باشید که تمامی این حرکات بدون استفاده از دست می‌باشد. البته همان طور که در ویدیو هم مشاهده خواهید کرد این برنامه هنوز جای کار زیادی دارد و فعلا در مرحله‌ی آزمایشی به سر می‌برد.

جف ویلیامز در ماه پیش و در کنفرانس اپل اعلام کرد که این کمپانی پروژه‌ای را تحت نام  Project Titan در نظر دارد و قرار است توسط این پروژه اپل نقش کلیدی را در خودروهای برقی بازی خواهد کرد. فعلا کاری به رویاهای اپل نداریم و به شما پیشنهاد می‌کنیم ویدیوی زیر را تماشا کنید و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید:

[aparat]http://www.aparat.com/v/YvAje[/aparat]

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال