قابلیت قفل کردن چت ها توسط کاربران به واتساپ اضافه شد

قابلیت جدید واتساپ با نام Chat Lock می تواند با قفل کردن چت ها به صورت جداگانه امکان دسترسی آن توسط دیگران را متوقف کند. بدین ترتیب چت های مورد نظر درون یک فولدر قرار می‌گیرد که تنها با پسورد یا روش های بیومتریک می توان به آن دسترسی داشت. به گزارش سرویس اخبار فناوری […]

قابلیت جدید واتساپ با نام Chat Lock می تواند با قفل کردن چت ها به صورت جداگانه امکان دسترسی آن توسط دیگران را متوقف کند. بدین ترتیب چت های مورد نظر درون یک فولدر قرار می‌گیرد که تنها با پسورد یا روش های بیومتریک می توان به آن دسترسی داشت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، چت های قفل شده درون فولدر دارای نوتیفیکیشن هستند اما نام فرستنده و محتوای پیام نمایش داده نخواهد شد. کاربران با فعال کردن گزینه Chat Lock می توانند از این قابلیت استفاده کنند.

با قفل کردن چت ها، آنها درون یک فولدر در بالای صفحه قرار گرفته و تنها با کشیدن صفحه به پایین قابل مشاهده هستند. در حال حاضر واتساپ این قابلیت را منتشر کرده و تا در دسترس تمام کاربران قرار بگیرد مدتی طول میکشد. همچنین واتساپ اعلام کرد ویژگی های دیگری نیز در آینده به این قابلیت اضافه خواهد شد.

با فعال کردن قابلیت Chat Lock تمامی چت های کاربران پشت یک دیوار امنیتی جدید قرار خواهند گرفت که تنها توسط خود آنها قابل دسترسی است. طبق اعلام واتساپ در وست وبلاگی خود با این قابلیت کاربران با امنیت بیشتری قادر به حفاظت از چت های خود هستند.

برای فعال کردن آن روی هر مخاطب دیگر باید چت یا گروه مورد نظر انتخاب شود و سپس گزینه Chat Lock را فعال کرد. با کشیدن صندوق ورودی به سمت پایین و وارد کردن رمز عبور امکان مشاهده چت ها وجود خواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال