امکان ذخیره پیام های ناپدید شونده در واتساپ غیرفعال شد

متا ویژگی جدیدی را به اپلیکیشن پیام رسان واتساپ اضافه کرده که طی آن کاربران امکان ذخیره شدن فایل های مربوط به پیامهای ناپدید شونده را نخواهند داشت. این ویژگی با هدف بهبود حریم خصوصی اپلیکیشن پیام رسان واتساپ انجام گرفته است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از WABetaInfo، […]

متا ویژگی جدیدی را به اپلیکیشن پیام رسان واتساپ اضافه کرده که طی آن کاربران امکان ذخیره شدن فایل های مربوط به پیامهای ناپدید شونده را نخواهند داشت. این ویژگی با هدف بهبود حریم خصوصی اپلیکیشن پیام رسان واتساپ انجام گرفته است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از WABetaInfo، واتساپ در نسخه جدید خود امکان ذخیره فایل ها در حالت پیام های ناپدید شونده را غیر فعال کرده است. پیش از این کاربران می‌توانستند در صورت فعال بودن این قابلیت فایل های دریافتی را ذخیره کنند. اما در به‌روزرسانی جدید در این اپلیکیشن دیگر امکان ذخیره محتوای ارسال شده برای کاربران وجود نخواهد داشت.

در نسخه اندروید به روز رسانی جدید واتساپ گزینه Media Visibility به صورت خودکار غیر فعال شده است. همچنین در نسخه سیستم عامل iOS نیز این قابلیت با نام Save to camera roll قرار دارد که آن نیز دیگر فعال نخواهد بو.د اگرچه واتساپ به صورت پیش فرض در نسخه جدید این گزینه ها را غیر فعال کرده است، اما کاربران می توانند از منوی تنظیمات مجددا آنها را فعال کرده و به دیگر کاربران اجازه ذخیره و دانلود فایل های به اشتراک گذاشته شده را بدهند. این قابلیت امنیتی اکنون به صورت بتا در دسترس کاربران قرار داد. پیش از این نیز واتساپ با هدف عدم نشر اخبار دروغ امکان فوروارد کردن را برای مخاطبین محدود کرده بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال