قابلیت ارسال پیام به خود در واتساپ شروع به کار کرد

کاربران واتساپ در سراسر جهان اکنون به قابلیت ارسال پیام به خود یا Message Yourself دسترسی دارند. این قابلیت مشابه قابلیت پیام های ذخیره شده در تلگرام است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قابلیت به خودتان پیام دهید در واتساپ از امروز توسط این شرکت منتشر شد و طی هفته های آتی […]

کاربران واتساپ در سراسر جهان اکنون به قابلیت ارسال پیام به خود یا Message Yourself دسترسی دارند. این قابلیت مشابه قابلیت پیام های ذخیره شده در تلگرام است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قابلیت به خودتان پیام دهید در واتساپ از امروز توسط این شرکت منتشر شد و طی هفته های آتی در دسترس عموم کاربران قرار خواهد گرفت. این قابلیت امکان چت شخصی کاربر با خود را فراهم می کند. به نوعی مکان ذخیره یادداشت ها و پیام ها نیز خواهد بود تا در صورت نیاز سریعتر به آنها دسترسی پیدا کرد.

انتشار این قابلیت در اپلیکیشن پیام رسان واتساپ توسط متا اعلام شد و در هفته های آینده بطور کامل در اختیار تمامی کاربران اندروید و iOS خواهد بود. پیش از این نیز وبسایت WABetaInfo اطلاعاتی در مورد این قابلیت در نسخه آزمایشی واتساپ منتشر کرده بود. اما اکنون این ویژگی در دسترس تمامی کاربران این شبکه اجتماعی قرار می‌گیرد.

به کمک این ویژگی کاربران در زمان ایجاد یک صفحه چت جدید ، صفحه چت با خود در بالای صفحه دیده می شود. در این ویژگی می توان این صفحه را بصورت پین شده در بالی صفحه نگه داشت تا کاربر برای پیدا کردن آن مجبور به جستجو در بین انبوهی از صفحه های چت نباشد.

پیش از این اپلیکیشن اسلک نیز قابلیتی مشابه با نام jot something down دارد که در آن کاربران می توانند در یک فضای اختصاصی یادداشت ها را برای خود ارسال کنند. در تلگرام نیز این ویژگی به نام پیام های ذخیره شده وجود دارد که امکان ارسال پیام به خود و ذخیره آنها در یک مکان را به کاربر می دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال