قابلیت ارسال محتوای یکبار قابل مشاهده واتساپ بصورت عمومی عرضه می شود

واتساپ به زودی قابلیت امنیتی محتوای یک بار قابل مشاهده را در دسترس تمامی کاربران قرار می دهد. با این قابلیت کاربران می‌توانند پیام های متنی، عکس و ویدئو های یک بار قابل مشاهده برای مخاطبان خود ارسال کنند. از طرفی افرادی که این پیامها را دریافت می‌کنند نمی‌توانند آن را ذخیره کرده یا از […]

واتساپ به زودی قابلیت امنیتی محتوای یک بار قابل مشاهده را در دسترس تمامی کاربران قرار می دهد. با این قابلیت کاربران می‌توانند پیام های متنی، عکس و ویدئو های یک بار قابل مشاهده برای مخاطبان خود ارسال کنند. از طرفی افرادی که این پیامها را دریافت می‌کنند نمی‌توانند آن را ذخیره کرده یا از آن کپی بگیرند. حتی امکان تهیه اسکرین شات و یا فوروارد کردن این پیام ها نیز وجود ندارد. پس از آن که دریافت کننده این پیام ها را دریافت کرد حذف خواهند شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ویژگی جدید واتساپ با هدف کمک به حفظ حریم خصوصی کاربران عرضه شده است. این قابلیت امنیتی از مردادماه در اختیار کاربران نسخه بتا قرار داشت و اکنون تمامی کاربران می توانند از آن استفاده کنند. در این قابلیت امکان ارسال عکس و ویدیو های یکبار قابل مشاهده برای کاربران فراهم می شود. از مهمترین مزیت این قابلیت عدم امکان تهیه اسکرین شات از آن پیام است.

واتساپ با ایجاد این قابلیت امنیت بالاتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتوانند با خیال راحت با مخاطبان خود ارتباط داشته باشند و نگران پیام های ارسالی به آنها نباشند. این قابلیت می تواند برای آنهایی که نگران فوروارد پیام های خود هستند یا می خواهند محتوای ارسالی آن ها تنها برای یک نفر قابل رویت باشد، مناسب است.

البته پیش از واتساپ برخی پیام رسان ها مانند اسنپ چت نیز این ویژگی را به کاربران خود ارائه کرده بودند و ممکن است چنین به نظر بیاید که واتساپ این قابلیت را کمی دیرتر از دیگر پیام رسان ها کاربران قرار داده است. اما در هر صورت واتساپ نیز باید طی رقابت با پیام رسان های دیگر این قابلیت را به کاربران ارائه کند.

دیگر قابلیت واتساپ که پیش از این عرضه شده بود ارسال پیام های مدت دار بود که کاربر می تواند بر اساس ترجیح خود زمانی بین ۲۴ تا ۹۰ ساعت برای آن در نظر بگیرد. پیام های ارسال شده پس از گذشت زمان مشخص شده بطور خودکار پاک می شوند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال