ویژگی Firefly مبتنی بر هوش مصنوعی توسط ادوبی به فتوشاپ اضافه شد

ادوبی امروز ابزار جدیدی را با نام Generative Fill معرفی کرد که مبتنی بر هوش مصنوعی بوده و به کاربران امکان می دهد. به سرعت و تنها با استفاده از وردی های متنی تصاویر را ویرایش کنند. ابزار معرفی شده بخشی از مجموعه Firefly خواهد بود. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و […]

ادوبی امروز ابزار جدیدی را با نام Generative Fill معرفی کرد که مبتنی بر هوش مصنوعی بوده و به کاربران امکان می دهد. به سرعت و تنها با استفاده از وردی های متنی تصاویر را ویرایش کنند. ابزار معرفی شده بخشی از مجموعه Firefly خواهد بود.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از تک کرانچ، قابلیت جدید Generative Fill در نسخه بتا و در دسترس برخی از کاربران قرار گرفته است. پیکر کاربران نیز می توانند در نیمه دوم سال از نسخه پایدار آن بهره مند شوند. مهمترین ویژگی این قابلیت استفاده از آن در لایه های مختلف تصویر در فتوشاپ است.

این ابزار به گونه ای است که در صورت افزایش قاب تصویر خودش می تواند به آن بصورت خودکار تصویر و اشیا اضافه کند. اکنون کاربران با این ویژگی قادرند برای توصیف شی یا تصویر از زبان طبیعی استفاده کنند. در این قابلیت بخشی از تصویر توسط فایرفلای بررسی شده و بدین ترتیب لایه جدیدی از تصویر برای نمایش توسط هوش مصنوعی ایجاد میشود.

ویژگی جدید ادوبی پیش از به اشتراک گذاری برچسبی را با کمک قابلیت Content credentials به تصاویر اضافه می کند. با این کار می توان تصاویر واقعی را از تصاویر جعلی تشخیص داد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال