اپلیکیشن BeFake با هدف دستکاری عکس کاربران و انتشار آن با قابلیت هوش مصنوعی معرفی شد

اپلیکیشن جدید  BeFake AI به عنوان نقطه مقابل BeReal معرفی شد. با کمک این شبکه اجتماعی می‌توان تصاویر را با استفاده از قابلیت هوش مصنوعی دستکاری کرده و به راحتی منتشر کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت سازنده این شبکه اجتماعی معتقد است برخی از صحنه‌های زندگی چندان جذابیتی برای فرد […]

اپلیکیشن جدید  BeFake AI به عنوان نقطه مقابل BeReal معرفی شد. با کمک این شبکه اجتماعی می‌توان تصاویر را با استفاده از قابلیت هوش مصنوعی دستکاری کرده و به راحتی منتشر کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت سازنده این شبکه اجتماعی معتقد است برخی از صحنه‌های زندگی چندان جذابیتی برای فرد یا دیگران نخواهد داشت. بنابراین می‌توان با کمک فناوری این تصاویر را با جذابیت بیشتری هماهنگ کرده و آن را منتشر کرد. شرکت Alias Technology اپلیکیشن جدید خود را مجهز به هوش مصنوعی منتشر کرد. این اپلیکیشن درست در نقطه مقابل پلتفرم محبوب آن یعنی BeReal قرار دارد. البته این پلتفرم یک تفاوت اساسی با دیگر پلتفرم‌ها دارد. بدین ترتیب که می‌توان با استفاده از هوش مصنوعی تغییراتی را در عکس‌ها ایجاد کرده و به این صورت همه چیز را در تصاویر به صورت عالی درآورد.

اپ BeFake مانند اپلیکیشن قبلی این شرکت به طور روزانه به کاربر یادآوری می‌کند تا برای انتشار پست یک تصویر از خود تهیه کرده و با استفاده از هوش مصنوعی آن را تغییر دهد. در این قابلیت امکان تغییر پس زمینه و یا حتی لباس و رنگ موها وجود دارد و می‌توان سبک عکس را به صورت طبیعت یا هنری درآورد.

کریس دومارنت، مدیر عامل Alias در این مورد می گوید: در این اپلیکیشن تلاش شده تا با از میان برداشتن موانع ارتباطات انسانی و با کمک هوش مصنوعی اپلیکیشنی دموکراتیزه تولید شود. در برخی موارد کاربران در انتشار محتوا در سایر پلتفرم‌ها با استرس و فشار زیادی مواجه هستند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال