ارتش بریتانیا از ربات های انسان نما در واقعیت مجازی برای آموزش استفاده می کند

ارتش بریتانیا قصد دارد برای آموزش چتر بازان از سرباز ربات های انسان نما در واقعیت مجازی استفاده کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سربازان تشکیلات نظامی در بریتانیا می توانند توانایی خود را از طریق آموزش واقعیت مجازی مخصوص در تاسیسات کولچستر به نمایش بگذارند. این سرباز ربات های انسان نما […]

ارتش بریتانیا قصد دارد برای آموزش چتر بازان از سرباز ربات های انسان نما در واقعیت مجازی استفاده کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سربازان تشکیلات نظامی در بریتانیا می توانند توانایی خود را از طریق آموزش واقعیت مجازی مخصوص در تاسیسات کولچستر به نمایش بگذارند.

این سرباز ربات های انسان نما که در واقعیت مجازی قرار دارند می توانند در زمان تمرین به زبان خارجی فریاد بزنند و به سمت سربازان گلوله هایی شبیه به اسلحه های بادی شلیک کنند. البته ربات های انسان نما در واقعیت به مانکن شباهت دارند اما در واقعیت مجازی همانند آواتارهای مربوط به جنگنده های دشمن نمایش داده خواهند شد.

 شرکت دفاعی بریتانیایی 4GD وظیفه تامین این ربات ها را برای تشکیلات نظامی بر عهده خواهد داشت. راب تیلور موسس این شرکت می گوید: قرار است به زودی این ربات ها به طور رسمی به بازار عرضه شوند و حمایت از ارتش بریتانیا با کمک فناوری های پیشرفته نیز ادامه خواهد داشت. به جای اهداف چوبی سنتی، نسل جدیدی از دشمنان هوشمند ارائه می شود که علاوه بر واقعی تر کردن شبیه سازی ها باعث دقت ارزیابی و کارایی سربازان خواهد شد.

پس از شلیک به مانکن ها در واقعیت مجازی طوری نمایش داده خواهد شد که به نظر می رسد دشمن در اثر اصابت گلوله نقش زمین شده است. ابزارهای درون مانکن نیز باعث ایجاد حرکات صدا و نور خواهد شد که شبیه پاسخ صوتی به نظر می آید. از طریق حسگر های موجود روی مانکن نیز می توان میزان دقت کارآموزها و تعداد شلیک ها را در فرایند آموزش ثبت و بررسی کرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال