مدیر عامل اینتل از اضافه شدن هوش مصنوعی به محصولات این شرکت خبر داد

مدیر عامل اینتل در یک نشست خبری اعلام کرد به زودی کلیه محصولات این شرکت به هوش مصنوعی مجهز خواهند شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پت گلسینگر، مدیر عامل اینتل درکنفراکس مالی این شرکت خبر اضافه شدن هوش مصنوعی به محصولات این شرکت را تایید کرد. وی وعده های زیادی در […]

مدیر عامل اینتل در یک نشست خبری اعلام کرد به زودی کلیه محصولات این شرکت به هوش مصنوعی مجهز خواهند شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پت گلسینگر، مدیر عامل اینتل درکنفراکس مالی این شرکت خبر اضافه شدن هوش مصنوعی به محصولات این شرکت را تایید کرد. وی وعده های زیادی در رابطه با محصولات جدید و هوش مصنوعی به کار رفته در آنها داد.

اینتل امسال دو محصول جدید از خانواده نسل ۱۴ با نام های رپتور لیک رفرش و میتیور لیک را تولید خواهد کرد. رپتور لیک نسخه بهبود یافته نسل قبل است و شامل تغییرات جدیدی نخواهد بود. اما میتیور شامل واحدی اختصاصی برای پردازش های یادگیری ماشینی است و اولین پردازنده مصرفی اینتل محسوب میشود. پیشتر این شرکت های رقیب مانند کوالکام و اپل نیز چنین محصولی تولید کرده اند.

مدیر عامل اینتل در کنفرانس مالی این شرکت هوش مصنوعی و سروهای ابری را دو مقوله جدا از هم دانست، در حالیکه پیش از این وی این دو مورد را مرتبط با هم می‌دانست. همچنین وی اعلام کرد این فناوری به زودی وارد سمعک ها از جمله سمعک خود من نیز خواهد شد. طبق گزارش منتشر شده توسط ورج ، اهمیت بیش از اندازه به هوش مصنوعی توسط گلسینگر چندان جای تعجب ندارد. زیرا این قابلیت در حال حاضر ترند بازار بوده و داغ ترین موضوع در دنیای فناوری محسوب میشود. از طرفی شرکت هایی نظیر انویدیا توانسته اند با ۵ذوس پردازنده های گرافیکی برای هوش مصنوعی دراگد بالایی را کسب کنند. اینتل نیز با همین هدف بازار این بازار خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال