مدیر ارشد متا هوش مصنوعی را بسیار احمق خواند

مدیر ارشد متا در امور جهانی در مورد هوش مصنوعی اعلام کرد هنوز این فناوری و توانایی‌های آن چندان مهم نبوده و قابلیت‌های آن دست بالا گرفته شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نیک کلک، مدیر بخش جهانی متا در گفتگویی گفته است هوش مصنوعی بسیار احمق هست و هیاهوهای ایجاد […]

مدیر ارشد متا در امور جهانی در مورد هوش مصنوعی اعلام کرد هنوز این فناوری و توانایی‌های آن چندان مهم نبوده و قابلیت‌های آن دست بالا گرفته شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نیک کلک، مدیر بخش جهانی متا در گفتگویی گفته است هوش مصنوعی بسیار احمق هست و هیاهوهای ایجاد شده باعث شد تا قابلیت‌های آن بیش از حد بزرگ جلوه داده شوند. این فرد بیش از این معاون سابق نخست وزیر بریتانیا بوده است مصاحبه خود با بی‌بی‌سی اعلام کرد تبلیغات فناوری هوش مصنوعی را بسیار بزرگتر از آنچه هست جلوه داده است. وی همچنین در گفته‌های خود اعلام کرد سطح هوش این فناوری‌ها بسیار پایین است و آنها در حال حاضر امکان تفکر به صورت مستقل را نخواهند داشت.

پیش از صحبت‌های کلک، متا از هوش مصنوعی جدید خود به نام LlaMA2 به صورت متن باز رونمایی کرد. با کمک این فناوری محققان و کسب و کارهای تجاری به طور رایگان امکان استفاده از آن را خواهند داشت. در زمان معرفی هوش مصنوعی جدید آن را محصولی مشترک بین متا و مایکروسافت اعلام کردند.

در چند ماه اخیر بسیاری از شرکت‌های بزرگ فناوری مانند مایکروسافت و گوگل تلاش کرده‌اند تا در این حوزه خود را به عنوان پیشتاز معرفی کنند. متا نیز از جمله شرکت‌هایی است که روی این فناوری تمرکز داشته تلاش می‌کند تا در این حوزه در اولویت قرار بگیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال