مدیرعامل OpenAI هوش مصنوعی را پایان دهنده فقر میداند

سم آلتمن به عنوان مدیرعامل OpenAIاخیرا در مصاحبه ای در مورد هوش مصنوعی صحبت های جدیدی انجام داده است. وی ضمن اشاره به سرعت پیشرفت هوش مصنوعی و مزایا و معایب این فناوری اعلام کرد هوش مصنوعی می تواند به نوعی به فقر نیز پایان دهد. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سم […]

سم آلتمن به عنوان مدیرعامل OpenAIاخیرا در مصاحبه ای در مورد هوش مصنوعی صحبت های جدیدی انجام داده است. وی ضمن اشاره به سرعت پیشرفت هوش مصنوعی و مزایا و معایب این فناوری اعلام کرد هوش مصنوعی می تواند به نوعی به فقر نیز پایان دهد.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سم آلتمن، در نشستی که در رویداد اجلاس سران بلومبرگ داشته است اظهار نظر جدیدی در رابطه با هوش مصنوعی عنوان کرد. او در مورد پیشرفت سریع این فناوری و نگرانی های در مورد آن پرداخت. همچنین وی اعلام کرد در خال حاضر مهمترین قدم در مواجهه با فناوری گرفته شده و بشریت باید آن را پشت سر بگذارد.

وی در پاسخ به دریافت نفع مالی از موفقیت های OpenAI توسط خودش اعلام کرد در حال حاضر به اندازه کافی پول داشته و هدف از ادامه این فعالیت ها با انگیزه های غیر مالی انجام میشود. زیرا ذات بشر به دنبال مفید بودن و کار روی چیزهای مهم است.

با وجود خطرات در این برهه از فناوری وی معتقد است که AI می تواند در زمینه های مختلف از جمله داروسازی، آموزش و موارد دیگر به کار گرفته شود. همچنین این فناوری برای پایان دادن به فقر نیز به کار خواهد رفت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال