نسخه سفارشی گلکسی زد فولد ۴ توسط Caviar با استفاده از طلا و چرم و ذرات شهاب سنگ ساخته شد

شرکت Caviar از نسخه سفارشی گوشی گلکسی زد فولد ۴ سامسونگ با قیمت ۱۰ هزار دلار رونمایی کرد. این گوشی های شیک و خاص از طلا، چرم و ذرات شهاب سنگ ساخته شدند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت Caviar که گوشی های سفارشی هوشمند محبوب بازار را ارائه می کند، اکنون […]

شرکت Caviar از نسخه سفارشی گوشی گلکسی زد فولد ۴ سامسونگ با قیمت ۱۰ هزار دلار رونمایی کرد. این گوشی های شیک و خاص از طلا، چرم و ذرات شهاب سنگ ساخته شدند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت Caviar که گوشی های سفارشی هوشمند محبوب بازار را ارائه می کند، اکنون جدیدترین مجموعه خود به نام Heralds of Galaxy را عرضه کرده است که در آن ۴ طرح جدید از گوشی تاشو سامسونگ به نام گلکسی زد فولد ۴ دیده می شود. طبق گفته Caviar در ساخت این گوشی ها از طلا، چرم و ذرات شهاب سنگ استفاده شده است. مدل های مختلف این گوشی از قیمت ۹۴۷۰ دلار شروع می‌شود و گرانترین آن که با قطعات شهاب سنگ ساخته شده قیمتی حدود ۱۰ هزار دلار خواهد داشت.

 در مدل Golden Meteor نیز پنل پشتی کاملاً باز طراحی شده و جذاب ترین مدل گلکسی زد فولد ۴ محسوب می شود. این محصول از ذرات سه نوع شهاب سنگ مختلف بهره گرفته است که هر کدام از قطعات در نوع خود بی نظیر بوده و این مدل ها نیز دارای طراحی منحصر به فردی هستند. به گفته شرکت سازنده این طرح های خاص تنها در ۲۹ دستگاه تولید شده و لوگوی این شرکت نیز از جنس طلای ۲۴ عیار و یا ترکیبی از آن با آلیاژ جواهرات آبکاری است. نسخه ارزان تر گلکسی z فولد ۴ با قطعات شهاب سنگ و بدون طلا تولید شده و قیمت آن ۱۰۶۸۰ دلار است. با توجه به اینکه طراحی این گوشی ها همگی به صورت سفارش شده ساخته می شود قطعات داخلی آنها همان نسخه استاندارد است و به تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 و دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال