اولین نمونه ربات انسان نمای تسلا 30 سپتامبر به نمایش گذاشته می شود

ایلان ماسک در توییت اخیر خود زمان اعلام برگزاری مراسم روز هوش مصنوعی را در تاریخ ۳۰ سپتامبر به جای ماه آگوست اعلام کرد. احتمال دارد این کمپانی در این مراسم نمونه اولیه ربات تسلا را نیز به نمایش بگذارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایلان ماسک توییتی در رابطه با نمایش […]

ایلان ماسک در توییت اخیر خود زمان اعلام برگزاری مراسم روز هوش مصنوعی را در تاریخ ۳۰ سپتامبر به جای ماه آگوست اعلام کرد. احتمال دارد این کمپانی در این مراسم نمونه اولیه ربات تسلا را نیز به نمایش بگذارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایلان ماسک توییتی در رابطه با نمایش نمونه اولیه ربات تسلا یا همان اپتیموس منتشر کرده است که نشان می دهد احتمال دارد نسخه اولیه آن در تاریخ ۳۰ سپتامبر رونمایی شود. این در حالی است که پیش از این ایلان ماسک از تعدیل ده درصدی نیروهای خود در تسلا خبر داده بود.

اپتیموس ربات انسان نمای شرکت تسلا است که به گفته مدیرعامل این شرکت میتواند کارهای تکراری و کسل کننده انسان ها را انجام دهد. در سال گذشته تسلا یک ماکت از این ربات را در روز هوش مصنوعی به نمایش گذاشته بود به طوری که توانسته بود باعث تعجب حضار شود.

مشخص نیست با توجه به صحبت های ماسک با یک ربات واقعی رو به رو هستیم یا تنها یک ایده است که در نهایت ممکن است به واقعیت تبدیل نشود. با این حال می‌توان تا تاریخ ۳۰ سپتامبر صبر کرد تا نمونه اولیه از این ربات را مشاهده کنیم. تسلا تا کنون محصولات بی‌شماری را به عنوان ایده معرفی کرده است که هرگز وارد بازار نشدند. بنابراین ممکن است ربات انسان نما نیز یکی از پروژه های این شرکت محسوب شود که تنها برای تبدیل شدن به سرخط خبرها از آن استفاده می شود و سپس فراموش خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال