اولین واچ فیس مبتنی بر هوش مصنوعی توسط امیزفیت رونمایی شد

در حالی که هوش مصنوعی و ابزارهای وابسته به آن مانند ChatGPT به تیتر اصلی اخبار تبدیل شده اند، اولین واچ فیس مجهز به این قابلیت نیز رونمایی شد. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، امیزفیت از اولین واچ فیس مجهز به هوش مصنوعی رونمایی کرد که می تواند در ساعت های این […]

در حالی که هوش مصنوعی و ابزارهای وابسته به آن مانند ChatGPT به تیتر اصلی اخبار تبدیل شده اند، اولین واچ فیس مجهز به این قابلیت نیز رونمایی شد.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، امیزفیت از اولین واچ فیس مجهز به هوش مصنوعی رونمایی کرد که می تواند در ساعت های این شرکت مورد استفاده قرار بگیرد.

از زمان رونمایی از چت بات ChatGPT توسط شرکت OpenAI تاکنون این ابزار توانسته تاثیر بسیاری بر جنبه‌های مختلف فناوری بگذارد. به عنوان مثال تاکنون اپلیکیشن ها و سرویس های مختلفی نیز مبتنی بر آن توسعه یافته اند. اکنون نیز امیزفیت از امکانات ارائه شده توسط این چت بات استفاده کرده و یک واچ فیس مبتنی بر هوش مصنوعی برای ساعت های هوشمند معرفی کرده است. این واچ فیس می تواند تجربه جدیدی را در اختیار کاربران قرار دهد. همچنین دسترسی به اطلاعات نیز برای آنها بسیار ساده تر خواهد بود. البته قرار نیست امکانات بسیار پیشرفته به واسطه وجود هوش مصنوعی روی ساعت های هوشمند ارائه شود و تنها در قسمت کد نویسی هوش مصنوعی استفاده شده است.

فعالیت شرکت امیزفیت از سال ۲۰۱۵ در زمینه گجت های پوشیدنی آغاز شد. این شرکت تاکنون محصولات خود را به ۹۰ کشور دنیا عرضه کرده است. امیزفیت تاکنون تلاش داشته تا روی فناوری های نوآورانه متمرکز شود. ساخت واچ فیس با کمک ChatGPT نیز نوآوری جدیدی در حوزه ساعت های هوشمند محسوب می شود که احتمالا در آینده تکمیل شده و شاهد پیشرفت های جذاب تری در آن خواهیم بود.