شیائومی ۱۲ اس اولترا پرچمدار مجهز به لنز لایکا و حسگر یک اینچی معرفی شد

پرچمدار قدرتمند شیائومی با نام 12S اولترا به همراه تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 و ماژول دوربین غول پیکر و حسگر یک اینچی مجهز به لنز لایکا معرفی شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این گزارش هایی مبنی بر رونمایی شیائومی از گوشی سری جدید 12S اولترا، در تاریخ ۱۳ […]

پرچمدار قدرتمند شیائومی با نام 12S اولترا به همراه تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 و ماژول دوربین غول پیکر و حسگر یک اینچی مجهز به لنز لایکا معرفی شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این گزارش هایی مبنی بر رونمایی شیائومی از گوشی سری جدید 12S اولترا، در تاریخ ۱۳ تیر منتشر شده بود. در نهایت در روز مورد نظر شیائومی گوشی هوشمند خود را به نمایش گذاشت. این گوشی به عنوان جانشین شیائومی ۱۱اولترا و به عنوان پرچمدار جدید شیائومی محسوب می شود که در بخش دوربین آن، شرکت لایکا با شیائومی همکاری داشته است.

گوشی پرچمدار تمام عیار شیائومی ۱۲ اس اولترا مجهز به نمایشگر ۶.۷۳ اینچی از نوع اولد است. فناوری LTPO در این نمایشگر آن را به نرخ نوسازی متغیر بین بازه 0 تا ۱۲۰ هرتز مجهز می کند. حداکثر روشنایی نمایشگر نیز به ۱۵۰۰ نیت می رسد. پرچمدار جدید شیائومی با دو تراشه اختصاصی و با هدف مدیریت بهتر باتری عرضه خواهد شد.

 یکی از آنها از نوع Xiaomi Surge P1 است که می تواند عمر طولانی تری را برای باتری در برابر شارژ بیش از حد بوجود بیاورد. در حالیکه تراشه دوم از نوع Xiaomi Surge G1 روی مقدار استفاده از باتری و افزایش مقاومت آنها مدیریت خواهد کرد. تراشه 4 نانومتری جدید کوالکام به نام Snapdragon 8+ Gen1 نیز در این گوشی استفاده شده است. شیائومی گوشی جدید خود را به 8 یا 12 گیگابایت رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی مجهز خواهد کرد.

 با توجه به اینکه استفاده از این سخت افزار های قدرتمند گرمای بیشتری نیز تولید خواهد کرد این شرکت چینی مکانیزم خنک کننده سه بعدی و نوآورانه را در این گوشی استفاده کرده است که دارای شبکه مویرگی برای پمپاژ مایع خنک کننده است. شیائومی ۱۲ اس اولترا را با گواهی IP68 و با روکش پشتی چرم مصنوعی عرضه می کند.

دوربین اصلی شیائومی ۱۲ اولترا دارای حسگر ۵۰.۳ مگاپیکسلی و از نوع ۱ اینچی سونی است که به فیلتر رنگی Quad Bayer نیز مجهز است. این دوربین در پشت یک لنز ناکرو ۲۳ میلیمتری و ۸ تکه قرار می گیرد که به دلیل پوشش چند لایه ای ALDدیگر خبری از مشکلاتی مانند هاله نور و کج نمایی رنگی وجود ندارد. دو دوربین دیگر در پنل پشتی دارای حسگر ۴۸ مگاپیکسلی سونی و دوربین اولتراواید از لنز ناکرو خواهد بود. دوربین تله فوتو با لنز پریسکوپی ۵ برابری نیز به همراه فوکوس خودکار مشابه و لرزشگیر اپتیکال وجود دارد. باتری لیتیوم یونی این گوشی ۴۸۶۰ میلی آمپر ساعت خواهد بود که می‌تواند از شارژ سیمی ۶۷ واتی و شارژ بیسیم ۵۰ واتی نیز پشتیبانی کند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال