دوربین گلکسی S23 می تواند عملکرد فوق العاده در شب داشته باشد

بنظر می رسد بهبود سخت افزارهای استفاده شده در دوربین گلکسی S23 باعث شده است تا این گوشی بتواند عکاسی و فیلمبرداری فوق العاده ای در شب انجام دهد. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با توجه به نزدیک شدن زمان رونمایی از گلکسی S23 جزئیات بیشتری نیز از این گوشی منتشر می‌شود. […]

بنظر می رسد بهبود سخت افزارهای استفاده شده در دوربین گلکسی S23 باعث شده است تا این گوشی بتواند عکاسی و فیلمبرداری فوق العاده ای در شب انجام دهد.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با توجه به نزدیک شدن زمان رونمایی از گلکسی S23 جزئیات بیشتری نیز از این گوشی منتشر می‌شود. طبق گزارش اخیر سم موبایل، تیزرهای رسمی جدیدی از گلکسی S23 بصورت گیف منتشر شده است که در آن چیدمان دوربین این گوشی را از نمای پنل پشتی نشان می دهد. در این ویدیو می توان از تمرکز سامسونگ برای ارائه در گوشی جدید خود باخبر شد.

همچنین در این تیزر عبارت هایی مانند عکس های شبانه خیره کننده، مگاپیکسل هابی که شمارا واردار به گفتن وای میکند و یا عکاسی در نور شب دیده می شود که به قابلیت های این گوشی اشاره دارند. البته در این ویدیو تنها به بخشی از قابلیت های بیشمار این گوشی اشاره شده است. احتمالا دیگر تیزرهای این گوشی مربوط به بخش های مختلف و عملکرد آنها مربوط خواهد بود.

این تیزر اخیر نشان می دهد سامسونگ در گوشی پرچم دار جدید خود فناوری عکاسی در شب را بهبود بخشیده است. پیش از این نیز در مورد تمرکز سامسونگ روی افزایش قابلیت های دوربین منتشر شده بود.

اکنون نیز با اطمینان می توان گفت که بهبودهایی در عکاسی با نور کم در گوشی گلکسی S23 انجام گرفته است که همان بهبود دوربین برای شرایط نوری است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال