تصاویر پرچمدار شیائومی ۱۳ پیش از معرفی افشا شد

در حالی که شیائومی برنامه ریزی های خود را برای معرفی پرچمدار بعدی انجام داده است، اکنون رندرهایی از این گوشی در اینترنت منتشر شده است. شیائومی ۱۳ پرچمدار بعدی شیائومی با بدنه چرمی و طراحی متفاوت دوربین خواهد بود. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی قصد دارد گوشی پرچمدار خود را […]

در حالی که شیائومی برنامه ریزی های خود را برای معرفی پرچمدار بعدی انجام داده است، اکنون رندرهایی از این گوشی در اینترنت منتشر شده است. شیائومی ۱۳ پرچمدار بعدی شیائومی با بدنه چرمی و طراحی متفاوت دوربین خواهد بود.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی قصد دارد گوشی پرچمدار خود را در ماه آینده معرفی کند‌. پیش از معرفی رندرهای این گوشی منتشر شد که طراحی این گوشی و پنل پشتی آن را نشان می دهد.

پیش از این نیز چندین رندر از این گوشی منتشر شده بود، اما این اولین بار است که دستگاهی با پنل پشتی چرمی مشاهده شده است. شیائومی ۱۳ در بنچمارک گیک بنچ نیز دیده شده است.

طبق رندر منتشر شده این گوشی در پنل پشتی دارای ماژول سفید رنگ است، روی این ماژول کلمه لایکا دیده می شود. پنل پشتی غیر از ماژول دوربین پوشیده از چرم قهوه ای رنگ است.

احتمالا شیائومی برای بدنه این گوشی همانند هواوی به سراغ چرم مصنوعی رفته است. در این رندرها دکمه های پاور و تنظیم صدا دیده می شود که از نوع فلزی و بصورت پیوسته قرار گرفته است.

حضور پرچمدار بعدی شیائومی در بنچمارک گیک بنچ مشخصات فنی آن را نیز نشان می دهد. این گوشی به تراشه جدید و قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مجهز است.

همچنین این گوشی به ۱۲ گیگابایت رم و اندروید ۱۳ نیز مجهز است. امتیازهای دریافتی آن در بخش تک هسته ای و جند هسته ای نیز به ترتیب ۱۴۹۷ و ۵۰۸۹ می باشد. شایعات دیگری نیز در مورد این گوشی منتشر شده که می گوید نمایشگر آن ۶.۲ اینچی و از نوع امولد با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز خواهد بود. احتمالا از شارژ سریع ۱۲۰ واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال