دستگاه ایرانی می‌تواند پساب بیمارستانی، صنعتی و خانگی را تصفیه کند

یک شرکت فناوری ایرانی دستگاهی ساخته که می‌توانند پساب بیمارستانی صنعتی و خانگی را تصفیه کرده و آنرا از میکروارگانیسم ها و ترکیبات آلی آلاینده و همچنین فلزات سنگین پاک کند. عمل تصفیه در این دستگاه با استفاده از پلاسما و فناوری کویتاسیون انجام می گیرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، دستگاه […]

یک شرکت فناوری ایرانی دستگاهی ساخته که می‌توانند پساب بیمارستانی صنعتی و خانگی را تصفیه کرده و آنرا از میکروارگانیسم ها و ترکیبات آلی آلاینده و همچنین فلزات سنگین پاک کند. عمل تصفیه در این دستگاه با استفاده از پلاسما و فناوری کویتاسیون انجام می گیرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، دستگاه ساخته شده توسط محققان ایرانی و یک شرکت فناوری مبتنی بر هم افزایی فناوری پلاسما و کویتاسیون است که می‌تواند انواع پساب ها و بازچرخانی ها را تسویه کند و بدین ترتیب امکان استفاده مجدد وجود دارد. این دو فناوری همراه هم امکان تخریب میکروارگانیسم ها ترکیبات آالی آلاینده و فلزات سنگین در آب را فراهم می کنند.

این دستگاه قادر است مواد بسیار پایدار را به راحتی تخریب کند. همچنین فضای اشغالی فرایند تصفیه نیز بسیار کم است و علاوه بر آن در مقایسه با روش‌های مشابه هزینه کمتری دارد و حذف فلزات سنگین نیز از مزایای مهم این دستگاه محسوب می شود. فناوری پلاسما در واقع از تخلیه الکتریکی ولتاژ بالا و ایجاد نقاط پر انرژی در آب و با کمک فعالیت های پلاسمایی می تواند عمل تصفیه را انجام دهد. در واقع پلاسمای پالسی و تخلیه الکتریکی در آب مکان مناسبی است تا بتوان تخریب آلاینده ها را انجام داد. تولید رادیکال هیدروکسیل اکسنده در این مرحله بسیار قوی بوده و در مقایسه با روش های معمولی بسیار تاثیر گذار است.

شرکت سازنده این دستگاه تصفیه از سال ۱۳۹۶ در زمینه سیستم های تصفیه آب و فاضلاب صنعتی و بهداشتی فعالیت دارد و این دستگاه را با استفاده از دانش و تکنولوژی خاص خود و با هدف افزایش کیفیت محصولات ساخته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال