جدیدترین سگ رباتیک Deep Robotics در اروپا رونمایی شد

شرکت چینی دیپ رباتیکس از توسعه جدید‌ترین سگ رباتیک هوشمند خود به نام لایت ۳ خبر داد. قرار است این ربات هوشمند در اروپا عرضه شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در حال حاضر شرکت دیپ ربات ایکس سه مدل از ربات های خود را به بازار عرضه کرده است این ربات […]

شرکت چینی دیپ رباتیکس از توسعه جدید‌ترین سگ رباتیک هوشمند خود به نام لایت ۳ خبر داد. قرار است این ربات هوشمند در اروپا عرضه شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در حال حاضر شرکت دیپ ربات ایکس سه مدل از ربات های خود را به بازار عرضه کرده است این ربات های هوشمند چهار پا تازگی در کنفرانس بین المللی رباتیک در لندن رونمایی شدن مدل پایه این ربات با نام بیسیک حدود ۲۸۹۰ دلار قیمت دارد مدل های دیگر نیز همگی با اهداف مطالعاتی و علمی ساخته شده اند این شرکت چینی در زمینه توسعه ربات های چهار پا تخصص دارد مدل آخر ربات این شرکت نیز یک ارتقای اساسی در زمینه سگ های رباتیک را به نمایش گذاشته است.

این شرکت سازنده اعلام کرد ربات ۰دیذدنسبت به مدل قبلی خود یعنی لایت ۲ دارای ۵۰ درصد گشتاوری بیشتر است. بدین ترتیب دارای ثبات بیشتر و مصرف انرژی کمتری خواهد بود. این شرکت در مورد ربات جدید خود بیانیه ای را منتشر کرد که در آن آمده است: سگ رباتیک لایت ۳ مجهز به سیستم کنترل از نوع در لحظه و صنعتی است. این سیستم برای نخستین بار است که در مجموعه محصولات با قدرت محاسباتی سه برابری مورد استفاده قرار گرفته است. با توجه به الگوریتم ارتقا یافته این ربات اکنون چابک تر و پاسخگوتر نسبت به مدل قبلی شده است.

ربات جدید این شرکت قادر است از وله های دارای ارتفاع ۱۵ سانتی متر بالا برود. همچنین سرعت آن در بالارفتن از پله ها چهار متر در ثانیه است. از دیگر قابلیت های این ربات پرش افقی، پرش درجا، معلق زدن و برخی دیمر از مانورهای مشابه است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال