زمان معرفی شیائومی ۱۳ اولترا توسط یک فروشگاه خرده فروشی افشا شد

شیائومی قصد دارد از مدل اولترا پرچمدار اخیر خود به نام شیائومی ۱۳ در اواخر ماه جاری میلادی رونمایی کند. مدل های استاندارد و پرو این خانواده پیش از این در اواخر سال گذشته معرفی شدند. اکنون پیش از اعلام رسمی شیائومی در مورد زمان معرفی این گوشی، تاریخ آن توسط یک فروشگاه خرده فروشی […]

شیائومی قصد دارد از مدل اولترا پرچمدار اخیر خود به نام شیائومی ۱۳ در اواخر ماه جاری میلادی رونمایی کند. مدل های استاندارد و پرو این خانواده پیش از این در اواخر سال گذشته معرفی شدند. اکنون پیش از اعلام رسمی شیائومی در مورد زمان معرفی این گوشی، تاریخ آن توسط یک فروشگاه خرده فروشی چینی افشا شده است.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، این فروشگاه خرده فروشی اینترنتی در کشور چین در بخش محصولات جدید شیائومی تاریخ ۱۸ آوریل یا همان ۲۹ فروردین ماه را برای معرفی این محصول اعلام کرده است. البته محصول این فروشگاه شیائومی ۱۳ اولترا نیست و تنها زمان برگزاری یک رویداد در این بخش اعلام شده است.

پیش از این نیز در گزارش دیگری اعلام شده بود. احتمالاً شیائومی از مدل اولترا در تاریخ ۲۸ فروردین ماه رونمایی خواهد کرد احتمالاً این کمپانی چینی طی روزهای آینده تاریخ دقیق معرفی گوشی جدید خود را اعلام میکند.

برخی از مشخصات فنی شیائومی ۱۳ اولترا پیش از معرفی آن قابل تشخیص است. احتمالاً این دستگاه همانند دیگر اعضای سری شیائومی ۱۳ دارای دوربین و عدسی شرکت لایکا است. بنابراین در شیائومی ۱۳ اولترا نیز فناوری های فوق العاده برای قابلیت های عکاسی قرار داده شده است. نکته مهم اینکه احتمالاً این گوشی در بازارهای جهانی نیز عرضه می شود.

گزارش های قبلی نشان می دهد شیائومی برای نخستین بار در بین گوشی‌های خود در این مدل از پورت USB 3.X استفاده کرده است. پیش از این تمامی گوشی های این شرکت مجهز به پورت قدیمی USB 2.0 بودند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال