ربات ال جی قادر است محیط را با هدف نابودی ویروس کرونا ضدعفونی کند

ال جی یک ربات ضد عفونی کننده معرفی کرده که می تواند محیط را از ویروس هایی مانند کرونا پاکسازی کند. در این ربات از یک لامپ UV-C استفاده شده که با ضد عفونی کردن محیط از گسترش ویروس جلوگیری می کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ربات ساخت ال جی الکترونیکس […]

ال جی یک ربات ضد عفونی کننده معرفی کرده که می تواند محیط را از ویروس هایی مانند کرونا پاکسازی کند. در این ربات از یک لامپ UV-C استفاده شده که با ضد عفونی کردن محیط از گسترش ویروس جلوگیری می کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ربات ساخت ال جی الکترونیکس با استفاده از لامپ UV-C محیط را ضدعفونی می کند. طول موج منتشر شده در این دستگاه 100 تا ۲۸۰ نانومتر بوده و به این ترتیب می‌تواند باعث نابودی جرم های مختلف شود.

ال جی در مورد ساخت این دستگاه مدعی شده که لامپ های UV-C موجود در این ربات قادر به پاکسازی ۹۹.۹% باکتری هایی نظیر کلی‌فرم و استافیلوکوکوس اورئوس در شعاع یک متری است. ارتفاع این دستگاه ۱۶۰ سانتی متر بوده و با استفاده از تکنولوژی خودران می تواند به صورت خودکار محیط را ضد عفونی کند. البته این دستگاه به راحتی می‌تواند از موانع عبور کرده و مکان ها و وسایل قابل دسترس را ضد عفونی کند. این دستگاه می تواند راهکار مناسبی برای ضدعفونی کردن محیط هایی مانند هتلها، بیمارستانها، مدرسه ها و مکان های عمومی دیگر باشد.

ال‌جی اعلام کرده به زودی به جای استفاده از لامپهای UV-C از اسپری های ضد عفونی کننده در این دستگاه استفاده می کند. بدین ترتیب کاربری این دستگاه برای محیط های باز مانند اداره ها، رستوران ها و سرویس های حمل و نقل نیز خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال