لیست گوشی های پرچمدار بنچمارک آنتوتو منتشر شد

فهرست منتشر شده توسط آنتوتو شامل قدرتمندترین گوشی های پرچمدار دسامبر ۲۰۲۱ است که توانسته در بنچمارک بالاترین امتیاز را به دست آورد. در این لیست بلک شارک 4S پرو در صدر قرار دارد و پس از آن نیز گوشی های Nubia و iQOO قرار گرفتند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در […]

فهرست منتشر شده توسط آنتوتو شامل قدرتمندترین گوشی های پرچمدار دسامبر ۲۰۲۱ است که توانسته در بنچمارک بالاترین امتیاز را به دست آورد. در این لیست بلک شارک 4S پرو در صدر قرار دارد و پس از آن نیز گوشی های Nubia و iQOO قرار گرفتند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در لیست منتشر شده توسط آنتوتو برای سومین ماه متوالی گوشی بلک شارک 4S پرو توانسته با کسب امتیاز 874.702 در صدر قرار بگیرد. در این گوشی از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس استفاده شده است. جایگاه دوم این لیست مربوط به گوشی گیمینگ نوبیا به نام رد مجیک ۶ اس پرو است که همان تراشه اسنپدراگون را در خود جای داده و توانسته در این بنچمارک امتیاز 852.985 را کسب کند. گوشی iQOO 8 پرو نیز در ردیف سوم و با همان چیپست قرار گرفته است. در این لیست گوشی تاشو اوپو فایند N مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ نیز دیده می شد.

به نظر می رسد هیچ کدام از دستگاه‌های مجهز به پردازنده جدید اسنپدراگون ۸ نسل ۱ نتوانسته اند در این لیست قرار بگیرند. در حال حاضر دو گوشی موتو اج X30 و شیائومی 12 پرو در این ماه با این پردازنده عرضه شده بودند. نکته مهم در این فهرست تجهیز تمامی ده گوشی برتر این لیست به پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ یا از نوع پلاس است.

 آنتوتو پس از از انتشار این لیست اعلام کرد احتمالا در ماه ژانویه فهرست گوشی های پرچمدار در این لیست با تغییرات زیادی همراه خواهد بود. زیرا به دلیل عرضه گوشی هایی با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل یک احتمالاً امتیازات دریافتی نیز تغییر خواهد کرد. زیرا این پردازنده پیش از این توانسته بود در بنچمارک آنتونو به امتیازی بالاتر از یک میلیون دست پیدا کند.

پایان خبر
شناسه خبر : 89739
گروه خبر : اخبار موبایل
تاریخ خبر : 14 دی 1400
تهیه و تنظیم خبر در آژانس خبری تکنا
آدرس خبر : https://techna.news/?p=89739
استفاده از مطالب فقط با ذکر نام تکنا و درج لینک به منبع مجاز است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال