نام برند متا به نسخه بتای جدید واتساپ اضافه شد

پس از تغییر نام فیسبوک به متا تمامی شرکت‌های زیر مجموعه نیز همانند واتساپ و اینستاگرام به نام شرکت مادر یعنی متا تعلق پیدا کرد. به همین دلیل در نسخه بتای منتشر شده از واتساپ نیز شامل شاهد این تغییر بوده و در آن از عبارت WhatsApp from Meta استفاده شده است. به گزارش سرویس […]

پس از تغییر نام فیسبوک به متا تمامی شرکت‌های زیر مجموعه نیز همانند واتساپ و اینستاگرام به نام شرکت مادر یعنی متا تعلق پیدا کرد. به همین دلیل در نسخه بتای منتشر شده از واتساپ نیز شامل شاهد این تغییر بوده و در آن از عبارت WhatsApp from Meta استفاده شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا به نقل از WABetaInfo، نسخه بتای واتساپ به شماره ۲.۲۱.۲۲۰.۱۴ شامل عبارت from Meta است که در پایین این اپلیکیشن نوشته شده است. پیش از این فیسبوک عبارت from Facebook را به پایین صفحه اپلیکیشن خود اضافه کرده بود. اکنون پس از گذشت یک سال آن را به نام متاورس تغییر داده است. حتی عبارتWhatsApp from Facebook از پایین صفحه تنظیمات نیز حذف شده است. قابلیت امتیاز دهی به پیام های دریافتی از اکانت های تجاری نیز در نسخه بتای جدید ارائه خواهد شد.

این قابلیت با هدف ارزیابی عملکرد کارمندان شرکت ها اضافه شد تا شرکت ها بتوانند کارمندان خود را طبق امتیازدهی رده بندی کنند. در این قابلیت امکان مشخص کردن امتیاز دهنده وجود ندارد. حتی خود واتساپ نیز نمی‌تواند محتوای پیام ها را ببینند.

مارک زاکربرگ در مراسم ریبرندینگ فیسبوک اعلام کرده بود: طبق طرح برنامه ریزی شده قرار است برند جدیدی داشته باشیم که تمامی فعالیت های این شرکت را در بر بگیرد. این برند همچنین نشان دهنده هویت و محصولات ساخته شده توسط این شرکت خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال