قابلیت جدید واتساپ امکان نظرسنجی و نوشتن کپشن برای پست ها را فراهم می کند

ویژگی های جدیدی توسط واتساپ برای این پلتفرم در نظر گرفته شده که باعث بهبود نظرسنجی ها در این پیام رسان خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ویژگی جدید واتساپ قرار است به کاربران قابلیت های جدیدی را در اضافه کردن واتساپ ارائه کند. طبق اعلام این شرکت به زودی قابلیت […]

ویژگی های جدیدی توسط واتساپ برای این پلتفرم در نظر گرفته شده که باعث بهبود نظرسنجی ها در این پیام رسان خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ویژگی جدید واتساپ قرار است به کاربران قابلیت های جدیدی را در اضافه کردن واتساپ ارائه کند. طبق اعلام این شرکت به زودی قابلیت های جدید در اختیار تمام کاربران جهان قرار می‌گیرد.

سال گذشته واتساپ میزان قابلیت جدید نظرسنجی شد. طبق بیانیه این سرویس پیام رسان این ویژگی تغییرات جدیدی به خود دیده است. اکنون کاربران قادرند بطور پیش فرض چند گزینه را برای رای گیری انتخاب کنند.

اما در قابلیت جدید با عنوان چند پاسخ امکان مدیریت این ویژگی وجود دارد. کاربران هنگام ایجاد نظرسنجی در صورتی که این قابلیت را غیر فعال کنند تنها امکان رای به یکی از گزینه ها وجود دارد.

از جمله ویژگی های دیگر نظرسنجی واتساپ می توان به گزینه جستجوی جدید اشاره کرد. با استفاده از این ویژگی یک نظرسنجی راحت تر در بین چت ها پیدا میشود. همچنین با استفاده از آن در صورتی که دیگر کاربران در نظرسنجی شما شرکت کنند نوتیفیکیشن آن دریافت خواهد شد و دیگر نیازی به بررسی نتیجه نظرسنجی نیست.

همچنین کاربران واتساپ از این پس می توانند فرایند ارسال عکس و ویدیو بهمراه کپشن را راحت تر انجام دهند. طبق اعلام متا با کمک به روز رسانی جدید کاربران قادر هستند محتواها را همراه با کپشن دلخواه ارسال کنند. همچنین امکان حذف با بازنویسی کپشن نیز وجود دارد. همچنین امکان نوشتن کپشن برای اسناد نیز اضافه خواهد شد. طبق توضیح این سرویس در بیانیه خود کاربران در حال ارسال سند یا مقاله می توانند پیش از اشتراک گذاری آن کپشن نیز اضافه کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال