نسخه جدید واتساپ با ویژگی ارسال همزمان صد عکس و ویدیو منتشر شد

واتساپ نسخه جدید برای اندروید منتشر کرد که به وسیله آن قابلیت ها و ویژگی های جدیدی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در نسخه جدید واتساپ برای اندروید کاربران بصورت آزمایشی از ویژگی های جدید این پلتفرم استفاده خواهند کرد. البته به زودی این ویژگی ها در […]

واتساپ نسخه جدید برای اندروید منتشر کرد که به وسیله آن قابلیت ها و ویژگی های جدیدی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در نسخه جدید واتساپ برای اندروید کاربران بصورت آزمایشی از ویژگی های جدید این پلتفرم استفاده خواهند کرد. البته به زودی این ویژگی ها در دسترس عموم قرار خواهند گرفت. آخرین بروزرسانی واتساپ برای اندروید شامل ویژگی هایی نظیر ارسال تصاویر و اسناد بهمراه کپشن است. همچنین می توان توضیحات بیشتری برای گروه ها نوشت. در حالیکه پیش از این تنها امکان ارسال ۳۰ عکس بطور همزمان وجود داشت در آپدیت جدید ۱۰۰ عکس و ویدیو بطور همزمان ارسال خواهد شد.

در این نسخه آواتارهای متا نیز اضافه شده است. بدین ترتیب اکنون کاربران امکان شخصی سازی آواتارها را نیز خواهند داشت. این آواتارها برای استیکر و تصویر پروفایل استفاده میشود. این ویژگی در بخش تنظیمات و بخش آواتار وجود دارد.

همچنین واتساپ پر نسخه بروزرسانی جدید باگ ها و مشکلات قبلی را نیز برطرف کرده است. البته این آپدیت برای کاربران اندرویدی است و احتمالا به زودی کاربران iOS نیز به این قابلیت ها دسترسی خواهند داشت. در مورد واتساپ گزارشی منتشر شده که نشان می دهد متا قصد دارد در آینده قابلیتی برای ارسال اسناد با حجم حداکثر ۲ گیگابایت را فراهم کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال