قابلیت جدید واتساپ پیام به خود را امکانپذیر می کند

واتساپ به زودی قابلیت جدید مشابه Saved Message تلگرام را معرفی خواهد کرد که با استفاده از آن کاربر می تواند برای خودش پیام ارسال کند. هم اکنون که این قابلیت در مرحله آزمایش قرار دارد، توسط برخی کاربران نسخه بتا مورد استفاده قرار گرفته است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قابلیت […]

واتساپ به زودی قابلیت جدید مشابه Saved Message تلگرام را معرفی خواهد کرد که با استفاده از آن کاربر می تواند برای خودش پیام ارسال کند. هم اکنون که این قابلیت در مرحله آزمایش قرار دارد، توسط برخی کاربران نسخه بتا مورد استفاده قرار گرفته است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قابلیت جدید واتساپ که با نام Message Yourself نام دارد به کاربر اجازه می دهد به خودش پیام دهد. به زودی کاربران اندرویدی می توانند با این گزینه یاداشت ها، پیام ها و لینک ها را با ارسال به خود در این برنامه ذخیره کنند. این گزینه پیش از این با نام Saved Message در تلگرام وجود داشت.

طبق اعلام WABetainfo در نسخه بتای جدید برنامه اندروید کاربران می توانند از ویژگی جدید به خودتان پیام ارسال کنید استفاده کنند. این گزینه با نام Me در دسترس است و با انتخاب این گزینه کاربران قادرند چت با خودشان را شروع کنند.

در صورت انتخاب این گزینه صفحه چت باز شده و می توان پیام ارسال کرد که تقریبا مشابه Saved Message در تلگرام است. امکان ذخیره پیام ها و یا داشت ها نیز وجود دارد. این قسمت در بالای لیست مخاطبان قرار گرفته است و احتمال دارد در بروزرسانی بعدی برخی ویژگی های دیگر نیز به آن اضافه شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال