جدیدترین ربات انسان نما با نام آپولو به عنوان رقیب تسلا رونمایی شد

آپولو محصول شرکت آپترونیک جدیدترین ربات انسان نما است که می تواند با ربات تسلا به نام اپتیموس رقابت کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آپترونیک که در زمینه رباتیک فعالیت دارد از جدیدترین ربات کارگر خود رونمایی کرد. آپولو به گونه ای طراحی شده تا بتواند علاوه بر کار برای انسان، […]

آپولو محصول شرکت آپترونیک جدیدترین ربات انسان نما است که می تواند با ربات تسلا به نام اپتیموس رقابت کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آپترونیک که در زمینه رباتیک فعالیت دارد از جدیدترین ربات کارگر خود رونمایی کرد. آپولو به گونه ای طراحی شده تا بتواند علاوه بر کار برای انسان، در کنار انسان نیز کار کند.

هدف از تولید این ربات جابجایی و حمل لوازم مانند کیف و همچنین وظایف تدارکات بوده است. اما شرکت سازنده اعلام کرد این ربات قادر آست وظایفی مانند نگهداری از سالمند، تحویل درب منزل و همچنین در صنایع مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. تاکنون پیشرفته ترین ربات های انسان نما در رتبه نخست توسط شیائومی و پس از آن توسط تسلا ساخته شده اند.

ربات آپولو با قد ۱۷۰ سانتی متر و وزن ۷۰ کیلوگرم قادر به حمل اشیا تا وزن ۲۵ کیلو گرم خواهد بود. این شرکت از طریق کاهش وزن در بخش بازوها توانایی این ربات در حمل بار را افزایش داده است. انرژی مورد استفاده نیاز برای فعالیت این ربات باتری های آن تامین میشود. این باتری ها می توانند تا ۴ ساعت انرژی آن را تامین کنند. این ویژگی از مزیت های این ربات محسوب میشود. زیرا ربات های دیگر برای انجام کار به شارژ دیواری نیاز دارند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال