قابلیت بعدی واتساپ امکان تعیین نام کاربری برای کانال‌ها خواهد بود

واتساپ قصد دارد در نسخه بعدی این اپلیکیشن از امکان ایجاد نام کاربری برای کانال‌ها استفاده کند. این در حالی است که دیگر پیام رسان‌ها از قبیل تلگرام و سیگنال از مدت‌ها پیش تاکنون به این قابلیت مجهز شدند. قابلیت جدید کانال‌ها به کاربران امکان می‌دهد تا اشتراک گذاری آن را بهتر انجام دهند. به […]

واتساپ قصد دارد در نسخه بعدی این اپلیکیشن از امکان ایجاد نام کاربری برای کانال‌ها استفاده کند. این در حالی است که دیگر پیام رسان‌ها از قبیل تلگرام و سیگنال از مدت‌ها پیش تاکنون به این قابلیت مجهز شدند. قابلیت جدید کانال‌ها به کاربران امکان می‌دهد تا اشتراک گذاری آن را بهتر انجام دهند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، وب سایت معتبر WABetaInfo در گزارشی اعلام کرد به زودی قابلیت اطلاق نام کاربری به کانال‌ها به واتساپ اضافه خواهد شد. بدین ترتیب امکان یافتن آنها ساده‌تر شده و می‌توان به راحتی آن را به اشتراک گذاشت. احتمالاً نام کاربری کانال‌ها به صورت لینک در اختیار آنها قرار داده خواهد شد تا به راحتی بتوان آن را به اشتراک گذاشت.

در حال حاضر کاربران نسخه بتای واتساپ در اندروید به این ویژگی دسترسی نداشته و تنها شواهدی از آن در وب سایت WABetaInfo رویت شده است. همچنین در نسخه بتای این پیام رسان امکان مشاهده برخی ویژگی‌های مربوط به نام کاربری برای کانال‌ها وجود داشته است. در صورتی که این قابلیت برای کانال‌ها فعال شود به راحتی می‌توان از طریق نام کاربری آنها را جستجو کرده و پیدا کرد. هنوز مشخص نیست چه زمانی واتساپ قصد دارد این قابلیت را به طور رسمی در اختیار کاربران قرار دهد.

در حال حاضر واتساپ نیز مانند دیگر پلتفرم‌های موجود در تلاش است تا با اضافه کردن قابلیت‌های مختلف تجربه کاربران را در استفاده از این شبکه اجتماعی بهبود بخشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال