تاریخ رسمی معرفی پوکو C40 توسط شیائومی تایید شد

شیائومی قصد دارد در تاریخ ۲۶ خرداد ماه از گوشی جدید پوکو C40 رونمایی کند. طبق پوستر رسمی این شرکت عرضه این گوشی در تاریخ ۱۶ ژوئن به طور رسمی تایید شده است.  به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش‌هایی که اکنون منتشر شده نشان می‌دهد گوشی آینده شیائومی نسخه جدیدی از ردمی […]

شیائومی قصد دارد در تاریخ ۲۶ خرداد ماه از گوشی جدید پوکو C40 رونمایی کند. طبق پوستر رسمی این شرکت عرضه این گوشی در تاریخ ۱۶ ژوئن به طور رسمی تایید شده است.

 به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش‌هایی که اکنون منتشر شده نشان می‌دهد گوشی آینده شیائومی نسخه جدیدی از ردمی 10C است که مشخصات مشترک زیادی با گوشی ردمی 10 دارد. با وجود طراحی یکسان اما برخی تفاوت های جزئی بین این دو گوشی وجود دارد که آنها را از یکدیگر متفاوت می کند. به عنوان مثال پوکو C40 نوع توسعه داده ردمی C10 است که در آن از باتری بزرگ ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده شده است.

 برخی مشخصات احتمالی این گوشی نیز پیش از معرفی منتشر شده است. شیائومی در پوکو C40 از نمایشگر ۶.۷ اینچی و نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز استفاده کرده است. دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی آن نیز در بالای نمایشگر و در بریدگی قطره ای شکل وجود دارد. در پنل پشتی نیز احتمالاً یک سنسور 50 مگاپیکسلی و یک سنسور ۵ مگاپیکسلی با قابلیت تشخیص عمق قرار گرفته است.

پوکو C40 به چیپست اسنپدراگون 680 از نوع 4G به همراه ۴ یا ۳ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت بهره مند خواهد بود. هنوز قیمت این دستگاه مشخص نشده است اما احتمالاً با توجه به مشخصات آن با یک گوشی اقتصادی مواجه هستیم. با توجه به اینکه شیائومی گوشی ردمی 10C را با قیمت ارزان به بازار عرضه کرد احتمالاً پوکو C40 نیز قیمت پایه ۱۱۰ دلار خواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال