گوشی وان پلاس 9 پرو هنگام استفاده از دوربین به شدت داغ میشود

برخی از کاربران وان پلاس 9 پرو مدعی شدند پس از استفاده از دوربین گوشی متوجه داغ شدن بیش از حد آن می شوند. پس از انتشار این مورد شرکت وان پلاس این موضوع را بررسی کرده و اعلام کرد مشکل داغ شدن حین کار با دوربین صحت داشته و این شرکت تلاش خواهد کرد […]

برخی از کاربران وان پلاس 9 پرو مدعی شدند پس از استفاده از دوربین گوشی متوجه داغ شدن بیش از حد آن می شوند. پس از انتشار این مورد شرکت وان پلاس این موضوع را بررسی کرده و اعلام کرد مشکل داغ شدن حین کار با دوربین صحت داشته و این شرکت تلاش خواهد کرد تا در بروز رسانی نرم افزاری جدید خود آن را برطرف کند.

به گزارش سرویس اخبار و فناوری و تکنولوژی تکنا، برخی از کاربران با ثبت شکایت خود در انجمن پشتیبانی وان‌پلاس به مشکل داغ شدن گوشی هنگام استفاده از دوربین اشاره کردند. برخی از این کاربران نیز مدعی شدند هنگام عکاسی و فیلمبرداری های معمولی نیز مشکل داغ شدن به وجود می آید و پس از آن امکان استفاده از دوربین وجود ندارد. این کاربران مجبورند برای استفاده مجدد از گوشی تا زمان سرد شدن منتظر بمانند. برخی کاربران دیگر نیز مدعی شدند بلافاصله پس از راه اندازی اولیه این مشکل برای آنها به وجود آمده است. این در حالی است که تست های مقاومت گوشی وان پلاس ۹ پرو بدون کوچکترین مشکلی انجام گرفته بود.

وان پلاس گوشی ۹ پرو خود را با ویژگی های جدید مانند کنترل دمای ایمن گوشی در هنگام شارژ بی سیم عرضه کرده بود. این شرکت با هدف کنترل دمای دستگاه از ترکیبات مس ضخیم تر و حتی گرماگیر های بزرگتر نیز استفاده کرد. این گوشی از دو سلول باتری ۲۵ واتی نیز بهره خواهد برد تا بتواند حرارت دستگاه را کنترل کند.

با توجه به ویژگی‌های خاص وان پلاس ۹ پرو برای کنترل گرما به نظر می‌رسد مشکل به وجود آمده در مورد داغ شدن گوشی به بخش نرم‌افزاری آن مربوط می شود. این شرکت از کاربران خواسته پیش از انتشار نسخه جدید نرم افزاری مشکلات دیگر این دستگاه را گزارش کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال