قابلیت پرداخت در اپلیکیشن واتساپ فعال شد

 بالاخره فیسبوک تصمیم گرفت تا اپلیکیشن پرداخت را در واتساپ فعال کند. این شرکت ماه ها در حال بررسی و آزمایش این قابلیت در اپلیکیشن خود بود. در حال حاضر کاربران ساکن برزیل می توانند از قابلیت فیس بوک‌پی استفاده کنند. در این اپلیکیشن افراد کاربر می توانند برای یکدیگر پول واریز کنند. این اپلیکیشن […]

 بالاخره فیسبوک تصمیم گرفت تا اپلیکیشن پرداخت را در واتساپ فعال کند. این شرکت ماه ها در حال بررسی و آزمایش این قابلیت در اپلیکیشن خود بود. در حال حاضر کاربران ساکن برزیل می توانند از قابلیت فیس بوک‌پی استفاده کنند. در این اپلیکیشن افراد کاربر می توانند برای یکدیگر پول واریز کنند. این اپلیکیشن سال گذشته توسط سرویس فیس بوک پی معرفی شده بود.

 به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، واتساپ در یک پست وبلاگی اعلام کرد که سرویس خدمات پرداخت مربوط به این اپلیکیشن رایگان است و از کاربران کارمزد دریافت نخواهد شد. اما کسب و کارها باید هزینه‌ای را بابت تراکنش بپردازند .کاربران برای استفاده از این قابلیت باید یک رمز شش رقمی را در بخش امنیتی فعال کنند. برای استفاده از این قابلیت کاربران می بایست حساب کاربری خود در واتساپ را به کارت اعتباری متصل کنند. شرکت های مالی نظیر Banco do Brasil و Nubank در برزیل می توانند به کاربران خدمات دهند. همچنین واتساپ اعلام کرد که این اپلیکیشن به وسیله ساختار باز قابلیت عضویت شرکتهای دیگر را نیز فراهم کرده است.

واتساپ مدتها بود که آزمایش سرویس پرداخت را در هند انجام می داد بسیاری از کاربران معتقد بودند که هند اولین محل رونمایی از این قابلیت خواهد بود و استفاده از این سرویس در برزیل باعث شگفتی کاربران شده است. به نظر می رسد دلیل این امر پیچیدگی‌های قانونگذاری در این کشور بوده است. در حال حاضر هند با وجود دارا بودن ظرفیت های زیاد در رشد سرویس های پولی نتوانست به این موقعیت دست یابد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال