مشخصات احتمالی شیائومی ۱۲ اولترا پیش از رونمایی مشخص شد

شیائومی قصد دارد گوشی ۱۲ اولترا را به عنوان نسل جدید گوشی‌های هوشمند فوق پریمیوم وارد بازار کند. احتمالاً این گوشی نیز همانند می ۱۱ اولترا تمامی ویژگی های مورد انتظار یک گوشی پرچمدار را به همراه دارد. اکنون پیش از رونمایی کلیه مشخصات این گوشی افشا شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و […]

شیائومی قصد دارد گوشی ۱۲ اولترا را به عنوان نسل جدید گوشی‌های هوشمند فوق پریمیوم وارد بازار کند. احتمالاً این گوشی نیز همانند می ۱۱ اولترا تمامی ویژگی های مورد انتظار یک گوشی پرچمدار را به همراه دارد. اکنون پیش از رونمایی کلیه مشخصات این گوشی افشا شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک منبع معتبر به نام یوگش برار در توییتر مشخصات کاملی از پرچمدار آینده شیائومی منتشر کرده است. این منبع مدعی شد در این گوشی شیائومی از تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک استفاده کرده است. همچنین نمایشگر گوشی از نوع LTPO AMOLED با رزولوشن +QHD خواهد بود که نرخ رفرش آن نیز ۱۲۰ هرتز است.

 علاوه بر آن اطلاعات به دست آمده نشان میدهد ۱۲اولترا دارای باتری کوچکتر نسبت به نسل کنونی هست. همچنین شارژ بی سیم آن کمتر خواهد بود. بنابراین شیائومی ۱۲ اولترا شامل یک باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ بیسیم ۵۰ واتی خواهد بود. شباهت ظاهری آن نیز شبیه به نسل پیشین است و همچنین رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی به همراه حافظه ذخیره سازی ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایتی در این گوشی استفاده شده است.

 این منبع آگاه اعلام کرد دوربین سلفی ۱۲ اولترا ۲۰ مگاپیکسل خواهد بود. همچنین چینش دوربین در پنل پشتی نیز همانند نسل فعلی خواهد بود. بنابراین شاهد یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی، یک دوربین پریسکوپی ۴۸ مگاپیکسلی به همراه ToF و فوکوس خودکار لیزری خواهیم بود. البته ممکن است است طی همکاری لایکا با شیائومی این دوربین ها در گوشی جدید شامل تغییراتی شوند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال